czwartek, 19 września 2013

Zabawki Monster High w... McDonaldzie!

Zobaczcie to zdjęcie!:
http://4.bp.blogspot.com/-F8ljGwGfrfU/Ujrn5fEwjsI/AAAAAAAAFSk/PUE_0tVQTU8/s1600/mc+donald.jpg 

W zestawach Happy Meal będą niedługo dostępne zabawki Monster High (oraz Andry Birds)!
Mam nadzieję,że i w naszych McDonaldach będą :)
Niestety teraz,gdy mam bliżej KFC - do niego chodzę. Bardzo dawno nie byłam w tym fastfoodzie i jeśli będą tam jakieś upiorne dodatki, pewnie je przegapię.

Myślicie,że zabawki MH będą dostępne też w polskich zestawach Happy Meal? Jak myślicie,będą to gadżety czy figurki? Jeśli tak to jakie?


5 komentarzy:

  1. jutro albo pojutrze na stronie happymeal.com będą pokazane zabawki z tej serii ;) mam nadzieje na jakieś figurki bo gadżety są trochę lamerskie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Możecie dać wersje mobilną?Ta komputerowa na telefonie jest strasznie niewygodna ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się ciesze :) !!!!!!
    Tylko nie mam w mieście McDonadl'a więc nie zapłapie się ;( chyba że gdzieś niedługo pojadę to może się uda :) .
    Mam nadzieje że to jakieś mini laleczki MH , fugurki lub coś fajnego =D

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.happymeal.com/en_US/index.html#/Toys

    MACIE tu są pokazane te "zabawki" z Mc

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja sie ciesze ze ten blog powrocil tamten blog a przynajmniej jego wyglad byl okropny !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)