wtorek, 24 września 2013

Dobieramy,ubieramy!

Starsue.net coraz bardziej daje nam ''wolną rękę'' i pozwala decydować.
Tym razem dał nam możliwość wyboru piosenek do 2 ubieranek,a mianowicie Kitty Cheshire (EAH) i
Webarelli!
 

Gdybym to ja miała wybierać to do postaci z EAH pasował by mi kawałek Avril Lavigne - Smile,a do naszej Webarelli Toxic,Britney Spears.

Czekan najbardziej na grę z Wydowną :)
Podoba mi się,że Starsue,daje nam wybierać. Szkoda tylko,że dodał zdjęcie samej Kitty,a nie z pajęczycą (lub 2 zdjęcia osobno) :(

Jakie piosenki wybralibyście do tych 2 ubieranek? Na jaką grę najbardziej czekacie?




41 komentarzy:

  1. Czekam na Kitty! <3 Nienawidzę Weby... >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. http://24.media.tumblr.com/f2491ebb082db34cb6098d62c474660e/tumblr_mrjt1kkv7Q1st335lo1_1280.jpg

    http://31.media.tumblr.com/6811f38a72bddcce0b8f31be5113f4b2/tumblr_mrjt1kkv7Q1st335lo2_1280.jpg

    http://25.media.tumblr.com/e456b8c2226867bbae78ea2e62fd1e78/tumblr_mrjt1kkv7Q1st335lo3_1280.jpg

    http://25.media.tumblr.com/459d8663c031d50ebc2792e49a84cae3/tumblr_mrjt1kkv7Q1st335lo4_1280.jpg

    Niby to tylko obrazki, ale można trochę dokładniej zobaczyć dziewczyny i to jakie rolę będą odgrywały w filmie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko fanarty :( A o tym co będą robiły nie jest na 100% pewne :P

      Usuń
  3. Dobrze mówisz Ally do Webarelli pasuje Toxic :) Do EAH dałabym...nie wiem co by pasowało :D

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  4. pliss nie badzcie takie nie zatrudniajcie dylii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co my możemy? Popatrz na ankietę. 10 osób więcej jest za Dylą.
      Nie podoba się, to zaproś znajomych do głosowania. My ankiet nie mamy jak i nie zmienimy.

      Usuń
    2. a wy głosujecie ? jeżeli tak to pliss aleksa zagłosuj za konkursem :)

      Usuń
    3. Ja nie. Zwykle w ankietach się wstrzymuję :P Daję wam prawo głosu,bo... nie lubię być stronnicza :(

      Usuń
    4. pliss aksi :)

      Usuń
    5. Och, prawie nikt nie głosuje na Dyll, ponieważ to on chce tu pisać. Ja tam głosuję na Dyllę. W prawdzie mogę zmienić głos, ale tego nie zrobię, bo lubię Dyli.

      Usuń
    6. ja tez ja lubie. ale jak dla mnie wolalabym aby ktos inny pisal

      Usuń
    7. Nie to że coś, szanuję zdanie innych, jednak uważam, że jeśli All by głosowała, to raczej by zagłosowała tak, jak uważa, nie na prośbę czytelnika. No bo w końcu chodzi o większość, a fair to nie będzie, jeśli ktoś kogoś będzie zmuszał do głosu.

      Usuń
  5. ciekawy pomysł z tym że to my będziemy mogli głosować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie głosować,ale pisać w komentarzach ;P
      Ja tam napisałam, może dadzą ^^

      Usuń
  6. Są już nowe postacie na polskiej stronie Gigi,Catty itd

    OdpowiedzUsuń
  7. Yay na polskiej stronie mh są już bio od catty krewnickiej scary i rossa ( sorry za błedy )

    Howie

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że do Kitty pasowałaby "Alice" Avril Lavigne, a o Webarelli "Roar" Katy Perry

    OdpowiedzUsuń
  9. szanse dyli powoli spadaja !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz w domu 145864865415682151489 to tak -.-

      KittyLitty

      Usuń
    2. Nie spadają, nie spadają :) Chyba chciałaś/chciałeś napisać wzrastają :D

      Lady of the Dark

      Usuń
    3. Dyla i tak jest najlepsza, lepszej redaktorki mieć nie będą!, a ty pewnie nie umiesz sklecić jednego poprawnego zdania!

      Usuń
  10. Jestescie glupie nigdy takich glupoli nie widzialam bo violet jest lepsza od was a juz od dyli to napewno tylko dzieki niej ten blog sie trzymal teraz zejdzie na psy bo przyjdzie ta dyla i tylko zanizy poziom tego bloga ale dobrze macie za swoje za takie traktowanie jedynej dobrej redaktorki na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, zazdrościsz po prostu, że Ciebie nie lubieją, a Vii tak. Dla Tw wiadomości-ona już tu nie wchodzi D: A i tego nie pisałam ja, bo oczywiście wszystko będzie na mnie, L.

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc, to to, czy mnie lubią, czy nie, to ich sprawa. Nie jest to dla mnie aż tak bardzo ważne.

      Usuń
    3. Gdybyśmy my jak ona sobie wszystko olewały,to by nie było na tym blogu postów,więc dzięki niej się nie trzymał . A ty Vii (wiadomo,że to ty -_-) się pogódz! Nie piszesz tu i nie będziesz. Żal dvpę ściska,że Dyll jest kandydatką do twojego miejsca?` Dziecinne,że ją wyzywasz. Ona PRZYNAJMNIEJ PISZE. A nie 1 post na miesiąc i huuura -_-

      Usuń
    4. No, co z tego, że czasem to starocie xD

      Usuń
  11. odwołajcie ankiete. ta dyla zepsuje wam bloga !!! ona pisze tera ochydnego bloga i zniszczy tez waszego !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprostowanie: na moim jakoś nie chce mi się pisać, myślę nad zawieszeniem (nie mylić z usunięciem). Osobiście kiedy redagowałam na MMH2 to u siebie nie napisałam praktycznie nic.

      Usuń
  12. Myśle,że ten anonim przeciwko Dyli to jedna osoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mam to gdzieś,czy będzie nowy redaktor czy Dyll. Ważne by nowy/nowa się nie obijała ;x

      Usuń
    2. Przecież to widać...
      Oboje nie wiedzą co to duża litera...

      Usuń
  13. W tych postach to jest więcej komentarzy o ankiecie niż o poście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę...powstrzymać...pragnienie...ZŁA!

      Wybacz, lecz nie potrafię się oprzeć tej pokusie...
      Kliknęłam w ankiecie drugą odpowiedź.

      Muahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
      Ach... Niezłe :D

      Jestem taka wredna ^^

      Usuń
    2. Smeeeeeagoool! Bądź dobrym Gollumem i zrób z niej lemoniadę ^^ xD

      Usuń
    3. Do lemoniady potrzeba cytryn. Albo przemalowanych na żółto mandarynek -_-

      Usuń
    4. Eee tam, kogo to obchodzi xD

      Usuń
  14. ja się nie znam na muzyce więc nwm jaka by pasowała ale chce wam powiedzieć że strona monster high ma styl 13 wishes kiedy dodacie scren i post o tym od wczoraj o tym wiem !

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie powinno byc opcji zmiany głosu. Jak kto zagłosował tak powinno zostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,ale jak np. ktoś by się pomylił to wtedy by miał problem :x Tak to przynajmniej do czasu zamknięcia może się namyśleć.

      Usuń
    2. No tak, ale może być sytuacja, że ktoś w szkole komuś wziął telefon i zmienił głos.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)