piątek, 27 września 2013

Kolejne serie?

Wiele razy byliśmy zwodzeni na wieści o nowych seriach. Te jednak,które wam pokażę mają już zarezerwowane numery serii.
Oto przypuszczalnie ''nowe'' serie!:

V.I.G. (Very Important Ghoul/Bardzo ważny upiór)
W tej serii będą wydane: lalki,Fashion Packi,różne akcesoria i zestawy (playsety)

Powtórka z Music Festival? Nie rozumiem różnicy między V.I.M.,a V.I.G.,choć... może tutaj będą wdane potworne gwiazdy.

Save Frankie (Uratuj/Zapisz Frankie)
W tej serii będą wydane: lalki, Fashion Packi,różne akcesoria i zestawy (playsety),serwis rozrywkowy (?)

Tutaj również nie rozumiem o co chodzi w tej serii. Tłumaczenie można zrobić na m.in. 2 sposoby. Gdyby było to ''uratuj'',myślę,że byłoby to okropnie nudne,a ''zapisz'' dodawałoby ''nutkę'' tajemniczości,bo nie można określić co mają namyśli  ''zapisać''. Niestety,kolejna seria z główną Frankie na starcie mi niezbyt się podoba. Przy tym było jeszcze napisane ,,entertainment service'',co w dosłownym tłumaczeniu to serwis rozrywkowy. Nie wiem o co mogło tu chodzić...

We are Monster High! (Jesteśmy Monster High)
W tej serii będą wydane: lalki,Fashion Packi,różne akcesoria i zestawy (playsety),serwis rozrywkowy (?)

To mniej więcej oczywista seria. Będzie na 99% dotyczyła najnowszej piosenki MH. 
Pewnie zmontują teledysk i wypuszczą lalki z tego na rynek.
Jeśli chodzi o ''serwis rozrywkowy'' to chodzi,że pewnie powstanie strona MH (coś podobnie do 13Wishes) lub ''strona w stronie'' (coś podobne do Freaky Fab)

Fluffy Bunny (Puszysty Króliczek)
 W tej serii będą wydane: lalki, Fashion Packi,różne akcesoria i zestawy (playsety)

Uhh... nazwa jest niezbyt upiorna...
Seria najpewniej będzie dotyczyła Wielkanocy lub zwierzaka Twyli - Dustin'a. 
Innych pomysłów nie mam :P


Moim zdaniem serie zapowiadają się słabo, może sie to zmieni,ale jak na teraz nie jestem do nich przekonana. Zdołowała mnie typowo ''normalska'' nazwa króliczka... Nie wiem,co ma wspólnego słodziutki królik z upiorami.

Podobają wam się nazwy prawdopodobnie nowych serii? Myślicie,że są one prawdziwe? 
O co może w nich chodzić?









8 komentarzy:

  1. W króliczku pewnie dadzą im "stroje" i rzeczy tego typu z playboy'a .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha XD Monster High Play Boy ._. XDDD
      Rozwaliłeś/aś mnie,anonimku ^^^

      Usuń
    2. Ja myślę że to na wielkanoc ale nie miałbym nic przeciwko zobaczyć monsterki playboyki

      Usuń
  2. Ja liczyłam na jakiś CAM ;( A tu klops! Stwórz Potwora są moimi ulubionymi zestawami z MH i myślałam, że dodadzą jakieś nowe ;/ Zastanawiam się, czy nie kupić tego poczwórnego, z których 2 postacie mam, a jedna mi się nie podoba. Kupić czy nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej mało zachęcające serie. A zwłaszcza Króliczek -_-'

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  4. save frankie kojarzy mi się z save derpy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. save frankie kojarzy mi się z save derpy :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)