sobota, 28 września 2013

Jane Boolittle

Dzisiaj natknęłam się na następującą fotografię.


Pierwsze, co rzuca się w oczy, to ''20.99'', czyli wartość Jane Boolittle. Nie pisze tutaj jednak, czy cena jest w dolarach, czy w Euro, czy w jakiejś innej walucie, więc dokładnej wartości nie możemy poznać. Do ceny zostaje oczywiście doliczony podatek. Kolejną informacją jest: ''W magazynie: Nie''. Możemy przez to podejrzewać, że jeszcze trochę będziemy musieli poczekać na Jane, jednak powyższe zdjęcie jest dla nas jakimś tropem, co do jej ceny i dostępności.

Czekacie na Jane? Chcielibyście mieć jej lalkę?


9 komentarzy:

  1. No coz. Nie dowiem sie wynikow na redaktora :(
    Bo jutro rano oddaje kompa do naprawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Tssa jasne, zadecydowalyscie ze jutro ! Glupia decyzja ! Bo jutro to ja juz nie bede ciekawa tych wynikow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przepraszam bardzo anonimie,ale MY TEŻ MAMY REALNE ŻYCIE. Dziś mam tylko na 15 minut komputer i nie mamy jak ze sobą omówić to wszystko. Następny tydzień mnie raczej nie będzie, nie wiem.

      Usuń
  3. Czy konto l i loki to to samo?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już kończę z lalkami, a Jane średnio podoba, kupiłabym ją tylko ze względu na jej zwierzaczka, bo jest przeurokliwy
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  5. Lorr, pytanie życia i śmierci: chcę ściągnąć Gimpa, ale taką wersję jak Ty masz, żeby łatwiej mi było się "obsłużyć" poradnikiem. Ty masz tą: http://www.dobreprogramy.pl/GIMP,Program,Windows,13219.html
    Czy tą:
    http://www.pcformat.pl/program-GIMP,8.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie nowa gra Catrine... na fb w komentarzach obok zdjęcia z Catrine jest pytanie "Are you making Catrine game?" na to odp. Star Sue: " Yes". ^^

    Saw <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ona jest obrzydliwa

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)