niedziela, 29 września 2013

Historia Gigi i brat dyrektora z EAH?

Znalazłam coś nieprawdopodobnie podejrzanego. Są to screeny z filmu, z książki, którą Deen znalazła w lampie (ja jeszcze nie oglądałam, ale pewna przemiła użytkowniczka mnie o tym poinformowała :) ) Ale Mattel zajęty promocją EAH, skorzystał z okazji. Dziadek z pierwszego screena to brat dyrektora Ever After High, który mieszka w podziemiach i jest po stronie buntowników (kto ogląda EAH wie o co chodzi). Widzimy także naszego tajemniczego króliczka-kapłankę. Teraz mamy jeszcze większe podstawy do sądzenia, że sprawuje właśnie taką funkcję.






Podobno to właśnie ów brat stworzył Gigi, jednak zaćmienie księżyca (?) spowodowało, że jej cień został przemieniony w Wishpa. Wishp była przyjazna, ale chciała być taka potężna, jak Gigi.

W dodatku, jakby im dziadziuś nie wystarczył, przyjrzyjcie się temu:


Te screeny znamy. Tylko czy zwróciliście uwagę na pewne szczegóły? Tam są przedmioty nawiązujące do EAH:
- kapelusz --> Maddie, córka Szalonego Kapelusznika
- jabłko --> Apple, córka Śnieżki
- lustro --> Raven, córka Złej Królowej, tej, która zatruła Śnieżkę.
- buteleczka --> podobno Alicja w Krainie Czarów, ale ja nic o buteleczce nie pamiętam o.O Poza tym dziecko Alicji ma się dopiero w EAH pojawić, i będzie to syn, jak kogoś to interesuje.

Czyli sprawa jest jasna: Mattel wykorzystuje MH do promocji EAH.

O, tu macie tego brata dyrektora, dla porównania.

Co o tym sądzicie? Myślicie, że Mattel przesadza?




34 komentarze:

  1. To pierwsze to tak naprawdę są screenami z tego filmu, bo to historia Gigi którą znalazła Clawdeen w książce w lampie dżina.
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.. Ten "króliczek" to z tego co mi wiadomo,to jest sarna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzięki pewnej osóbce przyjrzałam się jej bliżej i też uważam, że to sarna. A tak z innej beczki. W Alicji była buteleczka z taką karteczką jak na screenie. Jak się wypiło zawartość flakonika albo się rosło albo kórczyło. Nie pamiętam dokładnie.

      Usuń
    2. Aaaa faktycznie :D. Kurczyło chyba, bo ona pośród takich dużych kwiatów łaziła... A nie wiem, nie lubiłam tej bajki, bałam się jej XD

      Usuń
    3. No w sumie rzeczywiście sarna xD. Ale przez tamten wpis wszyscy ją kojarzą jako królika.

      Usuń
    4. Bo mi się najpierw skojarzyła z królikiem, Tb zresztą też :D

      Teraz uważam, że to Bambi xD

      Usuń
    5. Eeey, to ja wymyśliłam, że to Bambi xD Haha, fejm xD

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że mam odebrać jako sarkazm? xD. Robiłam na szybko, bo się spieszyłam, gdyż szczycę się wysokim stanowiskiem zawodowym - roznoszę z przyjaciółką gazetki Carrefoura po mojej wiosce XD A dzisiaj doszły (bez skojarzeń).

      Usuń
    2. Postaram sie bez skojarzen hehe

      Usuń
    3. Grzeczne dziecko, grzeczne.

      Usuń
  4. Błagam, niech ktoś zmienni czcionkę tytułów T^T

    OdpowiedzUsuń
  5. Lorr doszlo? Jak nie to wejdz w tamtego.posta

    OdpowiedzUsuń
  6. Na gmaila co masz podanego w ekipie bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorry dyla ale przez te oskarzenia wzgledem mojej osoby juz nie jestes moja faworytka o 1000 % wole upiorna spectre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że jestem Twoją faworytką wydaje mi się teraz po prostu podlizywaniem się. Jak była ankieta wściekle broniłaś opcji castingu. Potem nagle taka zmiana? Nie sądzę.

      Usuń
  8. Ja sadze. Chodzilo mi o to ze to bylo nie sprawiedliwe. Ae skoro mam wybierac sposrod 3 podanych oso b to wole cb

    OdpowiedzUsuń
  9. Zreszta to gdybys ty byla na moim miejscu to bys wiedziala jak strasznie mi zalezalobaby tu pisac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa. Na pewno to ciebie dziewczyny wybrałyby z takimi błędami.

      Usuń
    2. po prostu moj telefon nie zrobil spacji i nie dodal litery a

      Usuń
    3. Teraz to już na pewno nie wybiorą, za to zazdrosne zachowywanie. Rozumiem, że ci zależało, ale wyluzuj trochę. To tylko bycie redaktorką najpopularniejszego bloga o MH... dobra, to nie zabrzmiało pocieszająco xD. Ale nie ma sensu z tego powodu się załamywać.

      Usuń
    4. Wiem, jak to jest, bo widzisz, sama się musiałam przeca zgłosić. Tyle że ja również zostałam zaskoczona, tylko że (w przeciwienstwie do Ciebie) ja nie wierzyłam w swoje szanse, a jednak się udało.

      Usuń
    5. Nie tylko ty chciałaś tu pisać, a więc nie użalaj się nad sobą, bo gdyby wszyscy którzy się zgłosili robili by to, to ten blog byłby morzem łez.

      Usuń
    6. Ale wiesz, że litość nic tu nie da?

      Człowiek...Taka marna i żałosna istota...
      Czekam na kolejną epidemię o skali światowej, by pozbyć się połowy idiotów zamieszkujących nasza planetę. ^^

      Usuń
  10. Dla ciebie moze i niema sensu, ale dla mnie ma i to duzy sens. A to do zazdrosci to moze i dla ciebie jest zazdrosc gdy zmienisz sobie czcionke w poscie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie Ci się uda, zobaczysz, takie pisanie nic nie da. Weź się w garść i pokaż się na co Cię stać!! I uwierz w siebie, bo tylko pokazujesz jak strasznie jesteś po tym castingu "załamana", a lepiej pokazać,że Cię to nie rusza i ,że wierzysz w siebie!! Taka jest moja rada :) (W odpowiedzi do Dreamer :) )

      Usuń
    2. Spectra ma rację. I o co chodzi z czcionką w poście? to do mnie?

      Usuń
  11. Nie po prostu dyla mnie oskarza o kopiowanie czcionki w tytule pos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh... nie tylko -.- Dreamer,zaczynasz mnie denerwować. Przestań się użalać i zachowywać się jak ostatni zazdrośnik i mazgaj,okey?!

      Usuń
    2. Fajnie byłoby z dużej. Jest to prawda. Co innego gdyby to była np. Calibri, to popularna czcionka i nic by nie było. Ta czcionka jest natomiast rzadka i mam prawo twierdzić o jej skopiowaniu.

      Usuń
  12. Viktoria Forever Czild wymiata a ten kto mi się sprzeciwi dostanie odemnie w ryj

    obiecuje



    Reven Stine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, kotek, to chyba dużo osób będziesz musiała zlać XD. A na poważnie, to nie tak agresywnie :D

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)