niedziela, 22 września 2013

Polska reklama i polska pomyłka :P

Przed chwilą właśnie ujrzałam polską reklamę Monster High na Nickelodeon'ie.
W internecie szukałam jej,niestety znalazłam tylko jej angielski odpowiednik, który już kiedyś był pokazywany.
Chodzi mianowicie o ''składankę''. W tej reklamie, na początku były przedstawione tylko lalki z serii SCOF, potem Dance Class,Music Festival i Picture Day.
Domyślam się,że mogła już być na Disney Channel,niestety ja nie mam tego kanału :(

Do tego... pomyłka! Niestety pomylono się w upiornych nazwach serii!
Pomylono Dance Class z Music Festival :(

Jeśli będziecie oglądać Nick'a, pewnie niedługo ją zobaczycie jeśli już nie widzieliście jej :)

Co sądzicie o tym błędzie? Widzieliście już reklamę i zauważyliście?


10 komentarzy:

  1. Ogladalm juz ta reklame na dinsej i serio pomylono. Zrobicie jeszcze jakis kokurs z rysowaniem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam Disney'a ani Nick'a, więc nic nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. to nawet na tvn leci. (ale trzeba czekać)

    OdpowiedzUsuń
  4. My polacy to zawsze w nowinkach z MH zacofani. Więc czego się spodziewać :D

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiecie, że gdy dziś rano oglądałam nicka zauważyłam dokładnie to samo i aż się mamie skarżyłam? XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Też to zauważyłem i aż krew się we mnie zalała (tak samo gdy dowiedziałem się o Gta V na PC dopiero w 2014)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tydzień temu widziałam tą lekramę na Disney Chanel i pomylono.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  8. Leci ta reklama na Disney Channel;)
    Niezalogowana emilia dzieciuch

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)