niedziela, 22 września 2013

Czy ta Jane jest już ''zaklepana''?

Zobaczcie na to oto zdjęcie!:
http://31.media.tumblr.com/6833b9d73356d6cf53d5668fe1a795fc/tumblr_mthkh9fliY1qe3qv3o1_1280.jpg

Widzimy na nim jedną z najnowszych postaci - Jane Boolittle razem ze swoim zwierzakiem.
Pytanie brzmi: ,,Czy ktoś już ją ma?''
Wcześniej widzieliśmy jej zwierzaka,bez lalki. Teraz mamy ich razem.
Zdjęcie nie wygląda na całkiem profesjonalne, niestety przypomina bardzo te ze Sweet Screams,a one podobno były dziełem twórców lalek.
Jednak,gdyby ktoś już ją miał - zazdroszczę. Lalka coraz bardziej mnie do siebie przekonuje,choć wolałabym ją z np. granatowymi pasemkami i ''dzikim'' make-up'em.
Mam nadzieję,że Jane nie będzie zwykłą i słodką do przesady postacią. Wtedy,zawiodę się,bo już powoli mam dosyć zaniedbywania ''czarnej strony'' Straszyceum :(

Podoba wam się lalka Boolittle? Chcielibyście ją mieć? Jak myślicie, jakim będzie charakterem?


19 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to ona wyglada bardziej na ten mroczny charakter. A tak przy okazjii chcialam zapytac czy to podtwierdzaie komentarzy jest konieczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety... gdyby nie było tu tyle trolli i spamiarzy (do kolekcji trafił się nam też mocher ^^) to by tego nie było. Dlatego - dziękowania i reklamacje proszę kierować do właśnie nich :)

      Usuń
  2. Słodki ten jej zwierzak <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, że to uciążliwe ;/ Ale jest potrzebne, pamiętam jakie "cyrki" działy się w komentarzach >.< ci którzy jeszcze wtedy nie znali tego bloga moja szczęście, że nie musieli prowadzić z niektórymi "anonimami" bardzo wciągającej rozmowy "na poziomie"

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam na Ebayu Jane, chciałam by ją dostać ale jest piekelnie droga 300$. To by była moja orginalna lalka do mojej 58 lalkowej colekcji.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej! Czemu z boku w ,,potwornym zespole" nie ma Vii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Lorr ją zwolniła. Zadam tylko drobne pytanie ,,Kiedy ostatni raz napisała?''.
      No właśnie...

      Usuń
    2. Czemu nie ostrzegła, że ją wyrzuca? Szkoda.

      Usuń
    3. Nie wiem.
      Choć ja tam ostrzegałam Vii,że ma pisać. Przeprosiła i mówiła,że będzie,a kiedy to było...? Z tydzień temu? :(

      Usuń
  6. To jest zdjęcie z oficjalnego fanpage'a Monster High na Facebooku ;D jeszcze jej nikt nie ma :)
    Btw. jest już art Skelity z serii Scaremester :D
    link: http://31.media.tumblr.com/6c26b5867956d7442fc4b10f3d526dab/tumblr_mtivujnKJM1ra8gmho1_400.jpg
    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałyście że MH to wytrór Demona? Ale z was chrześcianki! NAWRÓĆCIE SIĘ ! JESTEŚCIE NA ZŁEJ DRODZE!! W WIADOMOŚCIACH O TYM MÓWIŁY! Aleksa i Lorinne Demony dwa!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lorruś.. zobacz, ktoś już wie kim jesteśmy XDDD
      Hmm... nie wiedziałam,że Demon założył firmę i cokolwiek w niej produkuje.
      A ja dziś byłam w kościele i wiesz co Anonimie? Nie było tam jakiś mocherów typu ty i było bardzo spoko.
      A nie oglądało się wiadomości,kiedy KPILI z tego,że ktoś boi się MH,HK i MLP?

      Tak więc : ,,Weź wyjdź mocherze i zamknij za sobą drzwi :*''.

      Usuń
  8. Ja niestety posiadam taki talent że najpierw lalka mi się nie podoba a potem się do niej przekonuję :D Lalka Jane nie jest zła tylko strój obleśny :P Wolałabym żeby Jane była bardziej egzotyczna :) A co do tego tajemniczego zdjęcia, to nie wiem. Może ktoś za granicą już ją ma.

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :*
      *Haj Fajf! XD''

      Usuń
    2. Wtf ? Nie zajarzyłam O_o

      Lady of the Dark

      Usuń
    3. No,że piątka do przybicia .-. *Face palm* XDD

      Usuń
    4. Aaa, no chyba że tak xDD. Sorry, chyba jakaś zacofana jestem :D (facepalm)

      Lady of the Dark

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)