sobota, 28 września 2013

Kto to?

Aleksa Wam już pokazała obrazek z Clawdią, ja natomiast znalazłam nowy obrazek z kolejną, nieznaną nam upiorką.

Screen jest najprawdopodobniej znów z 13 Wishes, ponieważ widać tu GiGi i Whisp'a. Postać przypomina mi nieco królika (pewnie przez uszy). Może ma coś wspólnego z zapowiadaną serią "Fluffy Bunny"? Tego możemy się domyślać. Dziewczyna widocznie odnosi GiGi jej lampę, co (niewiadomo na razie dlaczego) denerwuje Whisp'a. Potworzyca wygląda mi również na monsterkową kapłankę, z obrazka widocznie nieśmiałą. Być może to tylko postać epizodyczna, jednak bardzo mi się spodobała.

Co myślicie o nowej upiorce? Sądzicie, że wyjdzie jej lalka?



37 komentarzy:

  1. Mi przypomina cziłałę o.O

    I tego się obawiałam, dwóch takich samych postów pod rząd :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane, nie zaczynajcie mnie na samym starcie wkurzać! PILNUJCIE SIĘ! Są 2 takie same posty.... -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Victoria, do jasnej cholery... O TYM ODCINKU JUŻ BYŁ POST!

      Usuń
  4. ?Dyla ..co ty odwalasz ? ten post przed chwilą się pojawił ..:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam nie zauważyć, zaczynałam pisać- nie było

      Usuń
  5. Pierwszy dzien i pierwsza wpadka. masz jeszcze jedna szanse !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, bo widzisz, jeżeli to znalazłyśmy obie, to nie wpadka, zazdrośniku :*

      Usuń
    2. Przeciesz ten post był przed wynikami...więc chyba się zalicza..ale ja nie będę nic oceniać

      Usuń
  6. No właśnie one nie powinny pisać !!!!!!! 4 osoba !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chcę, ale muszę: Zachowujecie się jak dzieci. Czy naprawdę nie mogłybyście podejść do pisania poważnie? Nie piszcie tego, o czym było już napisane. Jeszcze raz, a obywie was usunę, a na blogu zostanie Upiorna Specta, chyba, że nie spodoba się czytelnikom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie możesz dodać 4 osoby ? ( bo jak one popełnią błąd to zostanie tylko spectra, i będzie to samo od nowa)

      Usuń
    2. ten post o tym odcinku musiałam przeoczyć, nie zrobiłam tego specjalnie. ale masz rację, choć ja wolę określenie "jak jaki w porze karmienia" xD. ja kończę jeść, obiecuję :<

      Usuń
    3. Mnie również się to nie podoba. Nie mam zamiaru bawić się w blogową niańkę. Trzeba wszystko kontrolować. Nie piszcie na siłę, bo potem tak wychodzi.
      Każda chce więcej, każda szybko-szybko,a potem co?
      Pamiętam,że właśnie za to dostałam pierwszy,blogowy opierdaling :P
      Nie wzorować się :P

      Usuń
    4. Jak zaczynałam pisać, nie było jeszcze posta Vic i nie widziałam go :c

      Usuń
  8. Dyl napisała o wiele lepiej... a ja się spieszyłam i spieprzyłam, nie idzie mi już na samym początku, cudnie. ale będę się starać :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bleh, to ja nawaliłam :c Jak zaczynałam go pisać, nie było jeszcze Twojego :c

      Usuń
    2. a ja twojego nie zauważyłam... ale nie twoja wina :>

      Usuń
    3. To niczyja wina. Po prostu pisałyście w tym samym czasie, a jak ktoś pisze posta to nie patrzy czy ktoś już tego nie napisał.

      Usuń
    4. Ale ja tak zacznę robić, bo nie uśmiecha mi się znowu takie cuś...

      Usuń
    5. No tak, ale to nie jest ani twoja, ani Victorii wina.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ile mamy ci powtarzać? NIE. Myślisz,że na każde pliss będziemy robić co każdy chce? No chyba nie..

      Usuń
    2. ale to nie jest kazde pliss tylko moje. prosze was tak bylo by o wiele ciekawiej. a te nowe redaktorki to zaliczyly juz dwie wpadki,. wiec co wam szkodzi ?

      Usuń
  10. no sorki ale ja znalazlam 3 nowe pozy postaci. a one nie maja zadnych niusów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha? serio to nie masz się czym chwalić bo te pozy to ja też mam(pojawiły się nowe ghouli, abbey i draculaury), mam również filmy z omówieniami lalek i różne takie. To i tak nie ma nic wspólnego z tym, jak znajdą to wstawią (każdy ma swoje tempo)

      Usuń
    2. A kim ty do cholery jesteś?! Anonimy nie mają jak pisać i tak :*

      Usuń
    3. pisze się "newsów" ;3

      Usuń
    4. Wiem jakie to są, stare, były. Omówienia to już tylko do nowych lalek się tyczy, jak juz NAPRAWDĘ nie ma o czym pisać.

      Usuń
    5. no wiem mam omówienia nowych lalek

      Usuń
  11. ona zaniża wam poziom !!!! 4 osoba !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi tam wygląda na moją pierwszą OC Velocity, ale myślę, że to dawna znależczyni Gigi
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  13. jak obejrzycie film to wszystko stanie się rozwiązłe

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)