niedziela, 29 września 2013

Jakby tu zacząć?

Cześć! Jestem Upirona Spectra, znana poza blogami jako Laura. Zostałam przyjęta na okres próbny razem z Victorią. Mam nadzieje,że przyjmiecie mnie ciepło i pomożecie w pisaniu postów. Nie wiem za bardzo co mam pisać, więc może coś o mnie, bo to ma  być raczej powitalny post.

Mam 12 lat, jestem Laura (jak już wiecie), nom interesuję się MH długo, piszę obecnie 2 blogi (ten na próbnym i jeszcze jeden, ale nie będę się reklamować, jak ktoś chce to na mój profilek zapraszam xD).
Moimi ulubionymi postaciami są Spectra, rzecz jasna, Gigi, Twyla i Holween. Jeśli chodzi o chłopaków to chyba... Jackson/Holt :D Mam 7 lalek, są to: Spectra DDG, Operetta DDG, Frankie GR, Abbey DT 2, Venus Basic, Robeccę Basic i Jinafire SCOF. Mój pokój wygląda jak sankturaium Monster High xD
Oprócz MH na równi interesuję się Harry'm Potterem (przeczytałam wszystkie części po 2 razy :3), i jestem Potter Head. Moimi zainteresowaniami są: Fotografia, blogowanie, czytanie (Jestem molem książkowym), słuchanie muzyki, pisanie opowiadań (nie ma to jak 6 z polaka, nieprawdaż?? ^^), podróże, kręcenie filmów, rysunek i wiele innych rzeczy. Jestem kompletnie nieprzeciętną dziewczyną w kompletnie przeciętnym ciele ;> Słucham takich wokalistów jak: Avril Lavinge , Michael Jacskson, a moimi ulubionymi zespołami są: Linkin park, Black Sabbath, AC/DC... No głównie to :P

Mam nadzieję,że mi pomożecie na próbnym, ponieważ nigdy nie pisałam na tak popularnym blogu, więc jeśli możecie od czasu do czasu, moglibyście mi w komentarzu podpowiedzieć jakąś nowinkę? Z góry dzięki :*

-Upiorna Spectra ^^

(I podpis z mojego drugiego bloga)


26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nom, bo ja dopiero przed chwilą zauważyłam,że tu piszę xDD

      Usuń
    2. Choć mój klonie, który tak jak ja uwielbia czytać a Harry'ego przeczytał dwa razy :D

      Usuń
    3. Taaa... to początek pięknej przyjaźni, nie??

      Usuń
    4. Do Lorr: No jasne, to tylko taki powitalny, więc stąd ich tyle, a tak to bez problemu :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Serio?? Dzięki! :** Będę się starać, ale macie mi pomagać!!..

      Usuń
    2. I moją też=*-*=
      JVV

      Usuń
  3. Na razie mi się podobasz bardziej od Victorii.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, Specia wkracza do akcji :D. Powodzenia, choć chyba ci się nie przyda, bo widzę, że zrobiłaś dobre pierwsze wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu usunęłaś tamtego posta z recenzjami?

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie że będziesz na mmh mam małą radę nwm jaką lalke wybrać 2 mi się podobają gigi czy twyle ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Lorr, dodałabyś opcję szukania postów?? Bo mam nowinkę,ale nie wiem czy już była ://

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)