poniedziałek, 30 września 2013

Okładka F, C, A!

Możemy już zobaczyć okładkę wyżej wymienionego filmu:
Mnie się okładka podoba. Zwłaszcza Cleo i Lala :) Pisze, że film powienien się ukazać wiosną 2014, raczej po angielsku. Widzimy również Viperine, która wyszła zabójczo! Bardzo spodobały mi się stroje poprzednio wymienionych upiorek :) Draculaura ma śliczną fryzurę. Clawd jest tu w roli reżysera. Ledwie się ukazał film po angielsku, następny trzyma nas w niecierpliwości!
Co sądzicie o okładce?


14 komentarzy:

  1. Ekhem, ja już pisałam o tym wpis. I to taki staranny, z opisami :(. I chciałam powklejać formy, bo tak się składa, że znamy formy butów Vip i paska Lali. Nie widziałaś go? Możliwe, że jeszcze nie dotarła ta informacja do mojego albo twojego komputera, a któraś już miała wesję roboczą wpisu :> (Albo chciałaś mnie wyprzedzić, żeby "zemścić się" za ten wpis z kapłanką, ale cie polubiłam więc takiej opcji nie zakładam, ale ten krótki opis jest taki nie w twoim stylu :( ) A Viperine jest obrzydliwa :(. Fajnie, że Cleo i Lala mają nowe wdzianka. Szykują się nowe lalki, szykują się nowe lalki, and now everybody, nowe lalki, nowe lalki, ooo! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, teraz jest już bardziej Dyl'owo :D

      Usuń
    2. Nie chciałam się "zemścić" i bardzo się cieszę, że tego tak nie odebrałaś :) Mama wołała na obiad (nie pytaj o godzinę) i po prostu napisałam go tak na szybko. Zrobiłam już edita, z opisami itp. Co do form... Nie wklejałam ich, nie pomyślałam. Jeszcze raz powiem, że cieszę się, że tego nie odebrałaś jako "zemstę". Twój zauważyłam po opublikowaniu (przed napisaniem sprawdzałam posty, nie było) i miałam szczerą nadzieję, że znów nie dojdzie do znanej już nam niestety sytuacji.

      Usuń
    3. Jak ja zaczynałam, też nie było twojego xD. Ale możliwe, że dodałyśmy w podobnym czasie a nie było resetu, no wiesz o co chodzi :D. Dobrze, że weszłam na bloga przed opublikowaniem twojego :)

      Usuń
    4. Num, inaczej byłoby cienko :D

      Usuń
  2. wiem ze to nie na temat , ale która lalke byscie wybrali Gigi Grant cz Lagoone Ghoul;s Night? pomózcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigi - ona się tak szybko znowu nie pojawi.

      Usuń
    2. Jak mam wybierać, to jednak Lagoonę. Nie wiem, czemu, Gigi mnie pod jakimś względem odstrasza.

      Usuń
    3. Lagoonę — Gigi według mnie jest obrzydliwa i nie warto jej kupować. Jej ubrania wyglądają jak z ceraty jakiejś ;/

      Usuń
  3. Ciekawy blog.. będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lala i Cleo mają sukienki podobne do Briar z EAH (nie oglądam!),
    a Lala ma fryzurę jak z ... i tej serii nie pamiętam, ale Deen miała tam krótkie zielone włosy.
    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wy się tej Briar uczepiliście... Nagle wszyscy wyglądają jak ona. Ja oglądam i w ogóle mi się tak nie skojarzyło. Briar ma spódniczkę ołówek (taki fason), to inna sprawa.

      Usuń
    2. Ja lubię Briar, ale Lala w ogóle mi jej nie przypomina...

      Usuń
  5. Cleo jest cudna,a Lala dostała powazne,lecz i slodkie wdzianko-nie zawiodlam sie! :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)