poniedziałek, 30 września 2013

Kolejna prasowa nowość...

...tym razem od strony Polaków! Już za miesiąc będziemy mogli podziwiać nową upiorkę na okładce naszego magazynu :)
Powiedzcie, kto myślał, że już za ok. 30 dni będziemy mogli podziwiać na okładce monsterkowej prasówki kolorową Skelitę New Screamester?

Co prawda koścista upiorka nie jest pokazana cała, bardzo zaskoczył mnie jej widok na tyle polskiej gazetki :) Uważam, że wyszła zabójczo! Jeśli następnym razem nie spodoba mi się nowo pokazana upiorka- nie bierzcie tego do serca, trzy dni później dam się za nią pokroić :D (tak było z Catty, i widocznie tą Skelitą :)

Co myślicie o kolorowej Skelicie NS? Cieszysz się, że zawita na polskiej okładce gazetki?


4 komentarze:

  1. Też mam tą gazetkę. Widzisz? Z kolorowanki usunęli te kwiaty na sukience.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, ona jest śliczna w każdej serii!!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to samo. Catty nie znosilam,a teraz kocham ;3 W sumie Skelity nie pokochalam tak bardzo,ale nie jest najgorsza ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwilę pewnie ją pokochasz, jak Catty :D Pierwszy raz ją zobaczyłam, to stwierdziłam, że nie mają na nią pomysłu, teraz uwazam że jest boska <3

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)