sobota, 28 września 2013

Fortuna i nowe opakowania soków

Nie od dziś wiadomo, że Fortuna wyprodukowała soki z opakowaniami Monster High. Teraz firma kontynuuje ten pomysł, a oto kilka szczegółowych fragmentów ze źródła:

,,Na nowy rok szkolny Fortuna przygotowała odświeżoną serię napojów z postaciami Monster High.''

,,Dla małych wielbicielek kultowego serialu Monster High to prawdziwa gratka - z przodu opakowania pojawią się nowe bohaterki: Ghoulia Yelps - nieśmiała, ale bardzo miła spryciula, Operetta - operowa diva, Cleo de Nile - najbardziej popularna potworka w Straszyceum i Abbey Bominable - córka Yeti.''

Jedyne, co mnie zasmuciło, to wspomnienie o ''małych''. Monster High jest dla osób w dowolnym wieku, a dodanie wcześniej wspomnianego przymiotnika trochę mnie... uraziło.
 Smaki będą takie, jak u wcześniejszych napojów: Pomarańczowy Eliksir (pomarańcza-marakuja) i Czarny Eliksir (winogrono-granat).
Jak dla mnie, korzystanie ze starych ''przepisów'' na sok jest trochę nieetyczne. Niemal każdy fan MH już próbował tych ''wersji'', a zmiana opakowania da tylko tyle, że będziemy mogli mieć większy wybór co do kartoników.


Podoba wam się ten pomysł?


20 komentarzy:

  1. mam takie pytanie. (wiem że pewnie i tak nie wygram konkursu na redaktra ) ale i tak jak by co chce zapytac gdzie mam znalezc zaproszenie do pisania bloga ? i jak je potwierdzic ?
    (bo zrobilam probe z moim innym kontem, ale nigdzie nie ma zaproszenia)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc tak: Najpierw my musimy wysłać zaproszenia na podany przez zwycięzców e-mail. Oni wejdą w link, podany w wiadomości i będą mogli pisać.

      Usuń
    2. dzięki już wiem gdzie to jest :)

      Usuń
  2. fajne sa moja koleżanka piła Abbey w Anglii dobra jest mówiła ja piłam narazie Frankie Clawdeen Lalę i Lagoonę a teraz jeszcze 4 będą

    OdpowiedzUsuń
  3. W gardle mi zaschło przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to powinni dodać inne smaki ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, po prostu nic im się robić nie chce !

      Usuń
    2. L czemu co chwilę zmieniasz profilowe, już nie jestem pewna czy na pewno to ty..

      Usuń
    3. Rzadko zmieniam zdjęcie profilowe, tylko ostatnio zmieniłam na to. Wcześniej miałam bodajże cztery, a to chyba nie jest tak dużo. Ale nie musisz się martwić, tego już nie będę zmieniała. A co do tego, że im się nie chce: zdecydowanie się zgadzam, próbują tylko znaleźć łatwy sposób, żeby zarobić.

      Usuń
    4. Ten av jest cudowny ♥
      Ale przypomina mi o Thorze: Mroczny Świat na którego tak długo ( tydzień) czekam :/

      Usuń
    5. Ja kojarzę z Green Day, RoF, obrazkiem z Gimpa (tak myślę) i to.

      Usuń
    6. Proszę mnie z GD nie kojarzyć, bo już przestałam ich tak bardzo lubić. Ale nie obraziłabym się za Sabaton.

      Usuń
  5. Ja te soczki piłam 2 tyg temu. Z Abbey i Operettą.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja piłam z Draculaurą , Clawdeen , Lagooną i Frankie . Fajnie że nowe wzory ale te same smaki :/ .
    I ,,dla małych'' :[ . Co to ma znaczyć :( . Ja mam 12 lat a piłam soki MH , mam rzeczy i czuję się jak by tylko mali fani byli docenieni :/ .
    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A co powiecie na tik taki MH?

    (Jeżeli to kolejne nowe badziewie toczą zamawiam posta, foto już jest, mama uznała, że się można pośmiać :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jadłam. W Smyku są.

      Niezalogowana Klaudia Kalaweras (nie chce mi się logować)

      Usuń
    2. U mnie też w Smyku :D

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)