sobota, 21 września 2013

Monster Teacher!

 
Zapraszam was,potworki do nowego konkursu :)
Nazywa się on ,,Monster Teacher''. Z racji tego,że niedawno rozpoczęliśmy już rok szkolny...
Poznajmy naszych zastrasznistych nauczycieli!

Wykonaj na dowolnej bazie nauczyciela mrożącego krew w żyłach! 
(W złym lub dobrym sensie :P)

Dołącz do niego:
-Jego/jej imię (lub imię i nazwisko)
-Kim są jego/jej rodzice
-Czego uczy (nie zapomnij o upiornej nazwie przedmiotu! :D)
-Jaka jest jej/jego najgorsza kara dla ucznia
-Czego nie lubi
-Co lubi
-Ulubieni uczniowie (do 3 max,tylko oryginalne postacie)
-Zabójczy styl
-Ciekawostki o postaci
-Upiorna wada

i wyślij do 18 października do godziny 14.00 na aleksa.de.nile0707@gmail.com! W temacie maila napisz ,,Mój upiorny nauczyciel''.
Zasady i informacje dodatkowe:
-Praca musi być wyłącznie twojego autorstwa.
-Praca może być wykonana tylko na komputerze z użyciem basy 
(np. w Gimpie,Paincie).
-Do postaci MUSISZ dołączyć wyżej wymienione cechy.
-1 osoba = 1 nauczyciel.
-DOPISZ NAZWĘ JAKA MIAŁABY ZNALEŹĆ SIĘ NA DYPLOMIE.
-Rób screeny w trakcie tworzenia postaci i zapisuj. Niektóre osoby mogą zostać poproszone o nie.


Powodzenia!!! :)





36 komentarzy:

  1. Daj jakiś literacki konkurs...
    Te już mnie męczą ^^

    I niech Loki będzie ze mną! ( powinno być 'z wami' , ale nie chcę się nim dzielić:P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tylko ze mną...
      30 października premiera w USA, w Polsce 8 listopada....

      Tyle czasu!
      Ja chce zobaczyć to teraz!

      Usuń
  2. Raczej się nie zgłoszę :P Nie mam weny na ten konkurs

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się skuszę, jak będę mieć czas
    Chociaż do 5 października to zapewne zdążę@.@
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny!!! Znalazłam kopiarę!!! W jednym poście podpisywała się nawet OC Viii!!!! http://my-monster-high-cerberek.blogspot.com/2013/09/ake-sie-bedzie-dziao.html Jaka bezczelna suka!!!!!! Ale na szczęście (chyba na szczęście) ma tez dużo podobieństw do bloga zasranej Bloomci i tej całej Blue. Nie daruję jej!!! Już zabieram się za hejty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I te pojebane suki ukradły moją Cattawię D: Zabiję!

      Usuń
    2. wyluzujcie, i tak ta osoba nie przebije mmh a tylko przez swoje kopiarstwo straci część tych, co ją czytali.

      Usuń
    3. Właśnie, że nie. Statystyki jej się podnoszą, bo chcą zobaczyć co to za kopiara, a ona nie wie, że to wkurzeni ludzie z widłami wchodzą na jej bloga.

      Usuń
    4. Ona skopiowala MOJEGO screena z ebaya! Jest moj, wiem, bo pisalam wtedy z tableta, o tej godzinoe, brak sim!

      Usuń
    5. Taa, a jak byś się czuła, gdyby ktoś ukradł ci rysunek i postać, nad którą się męczyłaś i twierdził, że jest jej? D:

      Usuń
    6. Do kogo kierowałaś to pytanie Elu? Jeśli do mnie to wiedz, że wszystkim wspólczuję tylko że niezgadzam się z Victorią. Nie stracą czytelników wręcz ich zyskają bo wszyscy będą chcieli zobaczyć co to za wstrętne kopiary. A jeśli to nie było do mnie to z góry przepraszam za ciut ostry komentarz.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. chodzi o Lorraine Torres :P

      Usuń
    2. Nie!
      L to wybitny detektyw, który zginął w 'walce' z Kirą.
      Głupie Tuki ^^

      Usuń
  6. jest jakiś fragment który jest raczej z 13 wishes i którego jeszcze na blogu nie było https://www.youtube.com/watch?v=7Hto0T4tRIU

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam już zrobioną pracę...pytanie do All:To imię,wiek itd.trzeba na pracy napisać czy wiadomością?
    Niezalogowana Lola Bominable

    OdpowiedzUsuń
  8. w pamiętniku toralei napisane jest, że jej ulubionym przedmiotem jest dramat, czy trzeba zmienić nazwę tego przedmiotu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie. Dramat i tak jest dość...niecodziennym przedmiotem :P

      Usuń
  9. a kiedy wyniki fantasy monsters

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba wezmę udział :D Malutkie pytanko... Czy ta baza może być własnej produkcji? Bo stworzyłam parę (link: http://ela1023.deviantart.com/gallery/44963810) I chciałabym z nich skorzystać ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłałam moją pracę =^.^=
    Nawet fajnie mi wyszła XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się! Została mi tylko połowa ubrań mini bio
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  13. O ou... Nie robiłam screenów :D
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  14. A jak chcę użyć takiej jakby kolorowanki? Na hangoucie Ci pokazywałam kawałek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego ciągle nie ma wyników?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)