niedziela, 29 września 2013

Ubieranka Werabelli... Ale nie na StarSue.

Na stronie jeja.pl pojawiła się gra Werabelli, jednak nie jest to ubieranka, zapowiedziana przez Star.sue. W tej grze najpierw robimy make-up dla naszej pajęczycy, a następnie dopiero ubieramy. Jednak wybór strojów jest ubogi, więc gra jest dosyć monotonna :( Jeśli ktoś chciałby zagrać, proszę oto link: Ubieranka Werabelli

A oto kilka screenów z gry zrobionych przeze mnie:






                                                 A tak, ubrałam Werabellę (było jak już pisałam mało ciuchów, więc tak średnio wygląda:
Zagrasz w grę? Ja osobiście wolę jeszcze poczekać na grę od Star Sue.


6 komentarzy:

  1. Niech już lepiej zostawią ubieranki StarSue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spectra! Bop Wydowny już było :P
      http://my-monsterhigh.blogspot.com/2013/07/bio-wydowny-spider-po-polsku.html
      Zauważyłam,że pisałaś to,ale to powtórka!

      Usuń
    2. Ta właśnie wiem stąd nieopublikowane, All :)

      Usuń
  2. Moim zdaniem to jest podróba, przecież Starsue na fb dodało zapowiedź, a nawet obrazek startowy wyglądający zupełnie inaczej... A skoro na fb nie ma jeszcze tego kolażu z przykładowo ubraną Webb, to znaczy, że Starsue jeszcze nie dodało tej ubieranki, ale to zrobi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)