niedziela, 29 września 2013

Catty już do kupienia w Polsce

Na samym początku pragnę bardzo serdecznie podziękować Doni Quelle, która przesłała mi zdjęcie Catty Noir w Tesco. Tak, tak, lalka jest już dostępna w Polsce! Polska grupa Monster High zapewniała nas, że będziemy mieli okazję ją zakupić w listopadzie, a tu taka niespodzianka.


Dowodem na to, że zdjęcie jest z Polski, jest ''70 zł'' (ta cena nie odnosi się do lalki Catty).
Jak dla mnie jest to dobra wiadomość, jednak lalki nie zamierzam kupować. Jestem bardzo ciekawa ceny... Znając Polskę, może być zawyżona, ale jeśli ktoś naprawdę marzył o tej lalce, nic go nie powstrzyma od jej kupna.

Czy widzieliście już Catty na sklepowych półkach?


14 komentarzy:

  1. Fajnie. Ja na nią poluję *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. W tesco Tychy jest po 180 zł szkoda

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Tesco i jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. WTF!!! Marze o niej ale moge pomarzyć... rodzice "nigdy" mi jej nie kupią!!! Ciekawe czy na pewno 7 dych kosztuje...

    OdpowiedzUsuń
  5. W angielskim Tesco lalka kosztuje 20 funtow więc przeliczając to będzie ok 100 zł wiec polska cena jest horrendalnie zawyżona, na allegro można kupić za ok140 z przesyłką

    OdpowiedzUsuń
  6. w piątek jade do białegostoku więc pójdę z ciocią do tesko i zobaczę czy jest a jak będzie to ją kupię

    OdpowiedzUsuń
  7. w sobotę będe w białymstoku to zajdę z ciocią do tesco i zobaczę czy jest a jak będzie to ją kupię

    OdpowiedzUsuń
  8. w +-piatek jade do gdyni i jak bedzie to kupie

    OdpowiedzUsuń
  9. Już 2017...mogę już sobie tylko pomarzyć.Już Catty nigdzie nie ma tylko na allegro za 800 zł :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)