niedziela, 22 września 2013

Wyniki już w przyszłym tygodniu

Ponieważ niedawno minął termin wysyłania wierszy na konkurs, postanowiłam wejść na MonsterHighPolska w celu znalezienia jakichś informacji na temat wyników. Oczywiście, nie zawiodłam się, i pewien fan (nazwa została zamazana) zapytał się, kiedy możemy się ich spodziewać. Oto odpowiedź ze strony organizatorów.


Moja wersja jest taka, że wyślą wiadomości do zwycięzców zapewne już jutro, jednak wtedy poniedziałek wypadał bodajże 26 sierpnia, więc idąc tym tropem, możemy ustalić, że maksymalnie do czwartku, ewentualnie piątku, zwycięzcy zostaną wybrani. Są to tylko przypuszczenia, więc nie nastawiajcie się, że będzie dokładnie według mojej wersji.

Wzięliście udział w konkursie? Jeśli tak, jak długi był wasz wiersz?


75 komentarzy:

  1. Chciałoby się wygrać,oj bardzo ;) Dziś chyba z .. 13 razy sprawdzałam ich kanał i z 666 razy swoją pocztę xd Jestem bardzo ciekawa tych lalek,bo zwykle mówili. Po wynikach,pokazujemy sb swoje wierszyki,pamiętaj ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy wyniki tego z you tube'a o nazwie zespołu Opr i JU?
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie ma mnie w ekipie? To, że nie pisałam trochę nie oznacza, że nie bd pisać wcale, mam dużo roboty ze szkołą, ale jak tam chcecie. -.-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Trochę"? Pomyślmy: kilka dni tutaj + jakieś pół miesiąca na MMH2. Ilość postów: nie wiem, może z dwa? A co do szkoły: Nie jesteś jedyna. Każdemu zaczęła się szkoła, więc nie musisz nam tutaj wmawiać. A na swojego drugiego bloga czas miałaś tak? A poza tym, jest osoba, która nadaje się o wiele lepiej od ciebie. Dyla: jeśli ankieta zdecyduje pozytywnie, zostaniesz redaktorką na stałe. Mam szczerą nadzieję, że nie będziesz już nas musiała opuszczać.

      Usuń
    2. Czyli zgadzasz się na ankietę Lorr? Fajnie. Ktoś młodszy się przyda (mniej nauki co my). Ja już mówiłam,że okey z ankietą.
      Do Vii : Ile my ci czasu dawałyśmy? My też mamy szkołę. Rozumiem jakbyś no nmw.. była w szpitalu i nie mała neta,ale szkoła? Jesteśmy na tym samym poziomie,wiem,jest tego dużo do ogarnięcia,ale chociaż nawet w weekend nienapisać? ;X

      Usuń
    3. Lorr,a Mirales też może przyjmiemy co?

      Usuń
    4. Biedna Vii. Nie we wszystkich szkołach tak dużo dają prac domowych. Ja jestem w 6 klasie i powinnam mieć kupe roboty przed egzaminem, a my nie mamy prawie nic zadane.

      Usuń
    5. Ok. A jak tam szkic? Ja mam akurat 3 postacie ;p

      Usuń
    6. Żal mi was, naprawdę myślicie, że będę napier*zielać na tym blogu dzień i noc? Weekend? To ty chyba nie znasz moich nauczycielek. -.- Co z tego, że niby ten sam poziom, hm? Nie w każdej szkole jest tak lekko. Powinnam była opamiętać się już dawno temu- kiedy to rzucałyście oszczerstwami w moją stronę, że niby usunęłam bloga. Mogłam już dawno rzucić w cholerę to bagno, ale nie! Brnęłam w to dalej! Boże! Jaka ja byłam ślepa!!! Myślałam, że się przyjaźnimy, a wy tak naprawdę ciągle mnie wykorzystywałyście!
      Pokazałyście już na co was stać podczas afery z usunięciem! Jaka ja byłam głupia! Tak, byłam cholernie głupia, że wam ślepo ufałam! Mam gdzieś waszego porąbanego bloga, nie dziwię się, że było tyle hejterów. -.-" Poza tym ten blog to nie praca, to nie jest mój obowiązek, dlatego nwm jaki macie z tym problem. Że chcę się uczyć? Pisać sprawdziany na piątki? Że może mam też rodzinę, wyjazdy?
      Ciekawsze jest jednak to- kiedy wam się znudzi Dyla, bo jedyne co potraficie to udawać czyjąś koleżankę.
      Mam swoje życie, a wy nie jesteście warte mojego czasu, podobnie jak ten żałosny blog. Możecie sb gdzieś wsadzić swoje odpowiedzi, bo nie będę wam nabijać statystyk, żegnam.

      Usuń
    7. o litanie nie prosil taak ? ty jestes jakas popierdolona torres myslisz ze taka cudna bo nie szanujesz innych i masz ochydne profilowe. na mniejscu aleksy juz dawno bym cie zostawila. bo ty ja wykorzystujesz.

      Usuń
    8. W regulaminie swojego cudnego bloga piszesz, że nie wolno nikogo obrazać. Myślałam, że redaktorki też muszą przestrzegać tego regulaminu. A tu nie! Wspaniła L nie przestrzeha tego co sama napisała. Kiedyś nie przepadałam za Vii, ale teraz wiem, że ona jest super, a ty L jesteś głupią i nie miłą dla czytelników dziewuchą.
      RRR

      Usuń
    9. ...Czy ktoś mi tu Lokiego obraża?! To zdjęcie nie jest ochydne, w przeciwieństwie do twej twarzy kiedy z nią skończe.

      Powiedz mi, anonimku, poparzenia czy blizny? A może obydwa?


      Usuń
    10. Biedna Vi...
      I w takich oto okolicznościach poznaje się prawdziwe charaktery ludzi...

      Żałosny blog, powiadasz?

      Usuń
    11. nie mam żadnych opażen ani blizn LOL (ten blog zchodzi na psy)

      Usuń
    12. Nie obrazam zadnego Lokiego nawet nie wiem kim on jest. Obrazam tą gupią Lorraine Panią Dupine.
      RRR

      Usuń
    13. Zaiste słownictwo godne dwulatka. Wiedz, że z anonima mógł napisać każdy (przecież oczywiste jest, że to Violet). No ale już tak bardzo chcesz... Czytelnicy zdecydują, czy wolą Dylę, czy Violet.

      Usuń
    14. Nie! Nie zamierzam. Najpierw nas wyzywa,a potem dostanie 3 szansę?! Nic z tego. Osobiście - Chcę Dylę.

      Usuń
    15. A ja chce konkurs na redaktora !!!
      bo tej dyli nie lubie jak ona pisze ~!
      Owocowa12345

      Usuń
    16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    17. A kim jest ten Loki?

      Usuń
  4. Heeej, jest happy day! Ally jutro idzie na blałę ;3 żartuję... Jestwm chora i jutro nie idę do szkoły + lekarz jest dopiero na 12-13.00 więc meow,będę :333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejjj... Lorrik,zmień to wszystko dla telefonów,bo dvpnie to wygląda na komórce ;_;

      Usuń
  5. O ffuu jak avatar i nazwa lorr o fuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdą... Zaczną boleśnie... Będą torturować twe nędzne ciało... Mimo,że będziesz błagać, oni nie przestaną... W końcu zaczną kaleczyć twoje kończyny... Powoli, lecz pewnie, odcinać je będą... A ty dalej będziesz żyć... Będziesz widzieć, jak będą spożywać twe mięso, spijać twą krew... Zachłannie zlizywać ją będą z twych kości... Nie będzie w tobie woli życia... Odejdziesz z tego świata... Lecz twa dusza będzie spoglądać, jak twój mózg będzie przez nich konsumowany... Z twego ciała nic nie zostanie... Tylko oczy, z których zrobią lemoniadę...

      Usuń
    2. Ty jestes jakas chora. Serio. Nie bede juz czytac tego bloga

      Usuń
    3. Lorr skad ta zmiana avka? I nazy?

      Usuń
    4. Najbardziej lubie z redaktorej lorr ale jakos zaczyna coraz mniej mi sie podobac stosunek do odwiedzajacyh i komentujacych

      Usuń
    5. Hmmmm... Kojarzy mi się to z czymś tylko nie wiem z czym... To na pewno jakiś cytat z księgi " Mrocznych cytatów" :D

      Usuń
    6. Każdy lubi to co lubi...
      Ja np. mam GaGę na avku,Lorr ma... (wstaw nazwę,bo się nie znam ;-;).

      Usuń
    7. czy ona żuca klątwę?

      Usuń
    8. To viloett jest czy nie jest w ekipie ? bo jest na nagłówku :)

      Usuń
    9. No bo jeszcze nie mamy 2 nagłówka ;x
      Stoimy,bo nie wiemy co z Dyll v.v
      Lorr ma mi pokazać swój szkic,ja też chyba dziś jej swój wyślę do obejrzenia no i... trzeba się zająć XD
      Ja się chyba bym podjęła nawet,bo chora jestem i się w domu nudzę ;-;

      Usuń
    10. Ooo, biedna Ally. Mnie też chyba coś bierze.

      Usuń
    11. Loki!
      Na Ciebie L przez ten av nie można się gniewać ^^

      Usuń
    12. chodzilo mi o cos innego. widze ze masz uzaleznienie od filmu. czemu zmienilas nawe ?

      Usuń
  6. Zrobicie konkurs na redaktorke? Plixxzss?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest już reklama auta Lali i skutera Ghouli: http://www.youtube.com/watch?v=BCewDfmdQdg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info ;*

      Ejj... czy u was też zmieniło się to okienko do publikacji komentarzy O.o?

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Lorr usuneła

      Usuń
    2. Uznałam, że "nieaktualny" nagłówek nie powinien już gościć tego bloga. Poza tym, był tutaj już dość długo.

      Usuń
  9. Wzięłam udział, ale wątpię że wygram...spróbować zawsze można:)
    Niezalogowana:Lola Bominable

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam waszego bloga, wchodzę codziennie, ale jak teraz widzę co się stało z Lorr i jak traktuje czytelników nie wiem czy będę dalej czytać. Lorr, co się stało?
    P.S. Każdy ma własne życie nie możecie oczekiwać od Vii, że nagle zapomni o nauce i będzie szukała nowinek na bloga! Może przemyślcie to jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wszystko to przemyślałam. Nie chciałam wywalać Violetty, ale po prostu trzymanie na blogu lenia... nie ma sensu. Rozumiem, że ma szkołę, ale nie jest jedyna. Każdy ma ciężko, każdy ma sprawdziany. Jednak uważam, że jakieś dwa posty na ponad połowę miesiąca to dość "śmieszna" ilość. Zauważ również to, że swojemu innemu blogu poświęca czas codziennie, a ten najzwyczajniej olewała. Szczerze mi powiedz: czy chciałabyś mieć na blogu redaktora, który prawie nic nie robi na blogu? Również rozwikłałam, dlaczego tak bardzo jej zależało na byciu w ekipie: Z boku jest gadżet, gdzie są pokazani redaktorzy, co działa jak reklama. Jeśli uważnie śledziliście jej poczynania mogliście zauważyć, że za wszelką cenę próbowała rozpromować bloga. Przez usunięcie jej "reklama" się odrobinę skurczyła. Dlatego tak się zdenerwowała.

      Usuń
  11. najlepszym rozwiazaniem bedzie konkurs na redaktora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po części masz rację, aczkolwiek Dyla już z nami pisała i w jakimś stopniu wiemy, czego możemy się po niej spodziewać.

      Usuń
    2. Lorr. jak dla mnie i niektórych osób ona nie koniecznie dobrze pisze. i wolelibyśmy bynajmniej spróbować z kimś innym :(

      Usuń
    3. Czyli ankieta, czy chcecie, aby pisała Dyla, czy aby pisał ktoś inny.

      Usuń
    4. Dobra, takie coś mi pasuje.

      Lorr... zmień kolorystykę, bo na nowym nagłówku będzie więcej czerwonego (ciemnego) :)

      Usuń
    5. To czyli mam się wstrzymać z 3 postacią i zrobić tylko mnie i Lorr? Bo już mam kontury swoje i 1/2 Lorr :P

      Usuń
  12. ankieta. albo konkurs na redaktora. na okres probny !

    OdpowiedzUsuń
  13. no ja tak mysle ze lepiej bylby ten konkurs na probnego redaktora :)
    Też nie koniecznie lubie posty Dyli

    OdpowiedzUsuń
  14. to bedzie ten konkurs na redaktora ? czy co ? lorr? aleksa?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki SPAM się zrobił po postem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dreamer... zepsułaś taką magiczną liczbę pod postem!
      *Le Gimb* XD

      Usuń
  16. No wiem. Troche specjalnie xD
    (Sory jestem na telu)
    Dreamer

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyli L i Aleksa.De.Nile0707 chcą, aby Dyla z nimi pisała?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)