poniedziałek, 30 września 2013

Ubieranka Wydowny - tym razem na StarSue

Zgodnie z zapowiedzią mamy już okazję ubrać Wydownę jako Webarellę. I tak, tym razem jest to wersja dodana przez StarSue. Wybór strojów jest, jak można było się spodziewać, dużo większy od wersji jeja.pl, co moim zdaniem udoskonala ubierankę. Link do gry umieszczam tutaj.



StarSue ubrało Webarellę w następujący sposób:


W tle możemy usłyszeć piosenkę Marina And The Diamonds - How To Be A Heartbreaker. Nie będę się jednak wysławiała, co do wyboru tego utworu, gdyż nie są to ''moje klimaty'', ale w gruncie rzeczy nieźle się komponuje z całokształtem gry.

Czy już ubraliście Wydownę? Czy już czekacie na następną ubierankę?

Za informację dziękuję anonimkowi.

 

26 komentarzy:

  1. Los chce mnie chyba wywalić z tego bloga, bo już mam skończony na roboczej też o ubierance :D Bleh, nie ma wymówki od pójścia spać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że usunęłam, ale patrzyłam jeszcze w roboczych, czy nikt nie zaczął o tym pisać. A skoro nikt nie pisał to wiadomo - trzeba napisać.
      Chciałabym przeprosić za brak postów (poza tym) dzisiejszego dnia: informatyka i biologia dają się we znaki.

      Usuń
    2. Ja właśnie paczałam czy ktoś już zaczął o tej ubierance i widzę Dyl i minuta później Lorr xD

      Usuń
    3. Wiadomo, nic nie do Ciebie nie mam, tylko do szanownego pana Losu :D
      Brak postów? Weeź, ile nie pisałaś? Dzień? Nie przesadzaj :D Zresztą dajesz nam pole do popisu xD

      Usuń
    4. I tak postów z mojej strony będzie mniej, bo zrobienie nagłówka trwa dość sporo...

      Usuń
    5. Dawaj, dzień- noc- dzień- noc, chcę zobaczyć :D

      Nie bierz na poważnie ;P

      Usuń
    6. Już mam kontur i trochę pokolorowaną Lorr - nagłówek będzie chyba szybciej, niż ten, który robiłam w kwietniu.

      Usuń
    7. Fajnie :D Nie mg się doczekać, po co to gadasz... xD

      Tego też nie bierz na poważnie :D

      Usuń
    8. Hej wie ktoś skąd można wytrzasnąć stojak dla Ghouli Scaris ?

      Usuń
    9. Ja to samo, też piszę mniej,ponieważ chora byłam jak wiadomo,a teraz szkoła ode mnie oczekuje,że wszystko będę wiedzieć i umieć -.-'' Pierwsze 2 tygodnie po chorobie najgorzej. W KAŻDY dzień tygodnia kjerwa po 2 sprawdziany ;_;

      @Josh:
      Możesz zrobić,lub kupić na allegro.
      http://www.youtube.com/watch?v=AIMyLNYj4ys lub
      http://www.youtube.com/watch?v=EIE-ltn74ik
      Myślę,że taniej zrobić, co prawda do tego trzeba mieć albo mega-mocny klej,albo w najgorszym wypadku kropelkę.

      Usuń
  2. Hej, Bardzo potrzebuję pomysłów na o.c!! Bo Lorr, chce to o.c a ja nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... Z nicku to chyba by się nikt nie obraził, jakby Twoja OC wyglądała jak Spectra. Takie tam, mój pomysł xD

      Ja wygląd Dyli zawdzięczam Ally :D

      Usuń
    2. Elf, czarownica, czarnoksiężnik, wróżka, duch? Mogę dać więcej przykładów.

      Usuń
    3. Księżniczka, rycerz, wojownik, mag, wiejski chłop, król, krasnoludek, zjawa.

      Usuń
    4. Krasnoludek jest mój, Carrie jest zielonitkim, rudym krasnoludkiem :D Ja jestem za rodziną Spectry, ale to Twój wybór :3

      Usuń
    5. Mnie zrób jako kotołaczkę, jeżeli możesz. Mam charakter kota xd

      Usuń
  3. Chyba, że *zapala się żaróweczka xD* narysuję, Spectrę we własnym wydaniu, o ile może być... :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nu, tach chyba zrobię, ale uwaga ja rysuję jak bym była lekko trzepnięta, więc się nie przestrasz!! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nawet nieźle wyszła mi ta "baardzo daleka" rodzina Spectra :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nazwij ją Frightlotte(od Charlotte)
    ;3
    JVV

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)