sobota, 21 września 2013

Wyniki konkursu ,,My Monster High's Next Top Monster''!

Przez to całe zamieszanie, nasze konkursy przeżyły chwilę ''archiwizowania''.
Jednak ja chciałabym dać wyniki swojego. 
Ankieta była i tak ustawiona czasowo,więc nikt nie oddał głosu po czasie.
Tak więc... oto wyniki!

-1 miejsce wędruje do...
Nicolette de High i jej postaci Nicolette!


 


-2 miejsce wędruje do...
Nasaya i jej postaci Haya Poof!



-3 miejsce wędruje do...
Chloe Darkness i jej postaci Zoey Heaven!

 


 

Gratulacje dla dziewczyn i ich upiorek! Oczywiście mam też dla was screen głosowania, na pamiątkę ;)


 Jeszcze dziś postaram się dodać najnowszy konkurs :)


21 komentarzy:

  1. Jestem strasznie ciekawa jaki. Mam nadzieję, że na rysowanie.

    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym chciała coś literackiego, choć najlepszym rozwiązaniem będzie pół na pół.

      Usuń
  2. Podziwiajcie mój nowy avatar!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. L?
      To ja będę Graham Frederick Young ( Nazwa tymczasowa)

      Usuń
    2. Nieee... Twoja nazwa jest lepsza :/

      Usuń
    3. weszłam pierwszy raz na konto Lorraine i widzę, że się słucha metalu symfonicznego :D będziesz może na koncercie Within Temptation w Poznaniu (w marcu będzie)? xD

      Usuń
    4. Chciałabym, ale:
      1. Mam bliżej do Warszawy (mimo, że w Poznaniu ma być znana mi grupa ludzi).
      2. Jak pojadę na WT, nie będę mogła pojechać na RoF.

      Usuń
    5. i bardziej ci zależy na RoF? i w Poznaniu będą możliwości do pogo :D

      Usuń
    6. no to życzę ci miłego koncertu :>

      Usuń
  3. Chcę zgłosić naruszenie. Na stronie http://cerberekmonsterhigh.blogspot.com/ został skopiowany wasz post o prototypach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znany mi adres... komentarze są tylko dla zaproszonych... chamstwo w państwie ;-;
      Nie można nawet pohejtować :33
      Nie no, dałam jej komentarz na google+, L też :P

      Usuń
    2. Dreamer ty tak bardzo kochasz Lorrkę czy jesteś kopiarą? Na swoim blogu jedną postać nazwałaś jej imieniem, a drugą jej nazwiskoem.

      Usuń
    3. Akurat lorraine de evan to jej imie pochodzi z filmu.a co jest nazwane jej nazwiskiem?

      Usuń
    4. jakaś melisa torres

      Usuń
  4. Ale super! ^^ Dostałam 1 miejsce *-*
    Jeszcze nigdy nie dostałam pierwszego miejsca w czymś graficznym, komputerowym, więc chcę wszystkim, którzy na mnie głosowali, podziękować serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za 3 miejsce:-)
    Chloe darkness

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)