sobota, 28 września 2013

Wyniki

Tak się złożyło, że już dzisiaj podjęłyśmy z Aleksą decyzję, kto będzie miał okazję pisać na okresie próbnym. Jak dobrze wiecie, pierwszą osobą jest Dyla Threefive.
Kolejnymi osobami są:

- Upiorna Spectra
- Victoria Forever Child

Musicie napisać w komentarzu wasz adres e-mail, a my jak najszybciej wyślemy wam zaproszenia. Pisanie zaczynacie od dzisiaj. Okres próbny będzie trwał dwa tygodnie (do 12 października). Ankieta pojawi się za około tydzień.
Co do wyglądu: wszystko już mamy uzgodnione, prace się zaczęły, ale przybliżony termin dodania nagłówka jest jeszcze nieznany.


54 komentarze:

  1. Wiedziałam, że będzie Victoria :D

    W sensie ja też? xD annaag2009@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wiedziałam, że ty będziesz, BUJA! xD. jejka, uznam to, że wiedziałaś, za komplement, i podziękuję :)

      Usuń
    2. spoko ;)
      A ty pamiętaj o dużej literze, bo mi się już Ally skarży :D

      Usuń
    3. TAK DOBRZE? xD. We wpisach robię, ale w komentarzach też zacznę :>

      Usuń
  2. a ja nie bo przeszły najgorsze osoby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorszy,to jesteś ty Anonimie,przez swoje zazdrosne zachowanie :*

      Usuń
  3. tsa dlatego bo sie podlizywaly przeszly ( a na pisalas ze nie ma podlizywania )
    jaki zal a tak mi zalezalo ...

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego nie przeszlam ?
    dreamer

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie wierzę. kurczę teraz powinnam napisać jakiś świetny komentarz, ale jestem tak oniemiała, że nie mogę... rany, dziękuję za szansę! mój gmail: victoria.caroline12345@gmail.com. gratuluję Spectrze, i Dyli też, choć okres próbny miała pewny, a co tam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no pliss przymijcie jeszcze jedna wedlug was najlepsza osobe !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to i tak jest okres probny !! to by bylo ciekawsze,... i by o wiele bardziej urozmaiciło blog

      Usuń
    2. Racja, jest to okres próbny, ale z doświadczenia wiem, że przez większą ilość osób blog niekoniecznie będzie bardziej urozmaicony.

      Usuń
  7. jeszcze kogos ???!!!!!! bedzie wieksza konkurencja !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale sa juz All i L oraz 3 na okres p. jesli bedzie jeszcze wiecej, to bedzie gorzej ;/ nowinki same sie nie mnoza a jak dziewczyny maja to samo zrodlo to moga siw pojawic 3 identyczne pod rzad , albo akurat na jakims zrodle bedzie duzo jedna wezmie a potem reszta nie bedzie miec co robic. Normalnie wieksza konkurencja jest dobra, ale nie w takim przypadku ;/

      Usuń
    2. w takim przypadku tez by sie dalo....jak ktos ma duzo zrodel to da sie...

      Usuń
  8. Szkoda , że ja nie przeszłam :(
    Nie potrzebnie uczyłam się jak potwierdzać zaproszenia,
    Drugi raz i nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się , to że nie przejdziesz było oczywiste :)

      Usuń
    2. dziękuję ? ale niby dlaczego ?

      Usuń
    3. Jakoś nie wykazałaś się za bardzo.

      Usuń
    4. ahaa w sensie że co ?

      Usuń
    5. No , chyba się nie wykazałaś skoro cię nie przyjęto -.-

      Usuń
    6. Czym tu trzeba bylo sie wykazac?

      Usuń
    7. Nie to że coś, ale tak widząc Twoje zgłoszenie to tak widać, że wszystko napisałaś, fajnie, na prawdę fajnie, tyle że nie dodałaś nic od siebie, a to też jest ważne :c

      Usuń
    8. Myślałam że to będzie nie potrzebne...pewnie będzie kiedyś 3 szansa ::)

      Usuń
    9. czemu ? przeciesz teraz casting był z powodu odejścia violetty to jeżeli znów coś by sie stało .. to chyba był by nowy casting ?

      Usuń
    10. Nie. Zadecydowałyśmy z Aleksą, że jeśli redaktorka odejdzie, będziemy pisały we dwie i koniec.

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. A Dyll jest na próbnym czy od razu jest przyjęta?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola, co ze Spectrą? Mam nadzieję, że się skapnie, że ją wybrałyście, bo inaczej będzie miała bardzo nieprzyjemny surprise :c

    OdpowiedzUsuń
  12. :( szkoda że nie wpadłam wcześniej to bym się zgłosiła :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)