piątek, 24 stycznia 2014

,,Konkurs Rysunkowy'' - wyniki



Nadeszła pora opublikowania ostatnich już wyników z serii konkursów z ,,Tygodnia z My Monster High''.
W tym wypadku każde z jury miało odmienne zdanie, jednak, wszystko podliczając, udało mi się określić, jakie są wyniki.

Wyróżnienia:


Praca Rozali:

 
Kolejne wyróżnienie:


Oraz rysunek:


Obydwie prace są bardzo fajne i zasłużyły na wyróżnienie :) Gratulacje!

III miejsce:


Praca Derek'a:


Osobiście praca mi się spodobała i strasznie żałuję, że nie dodałeś tutaj żadnych kolorów. Gdyby nie to, zapewne zająłbyś wyższe miejsce ;)

II miejsce:


Oto jej rysunek:


Kocham swoją OC, po prostu kocham xD Jest przeurocza w tym granatowym sweterku ^^ Pozostałe postacie również są genialne. Wadą, według mnie, jest umiejscowienie napisu oraz brak cieniowań w miejscu, w którym siedzi Dyla (no bo, jak siedzimy, to to, na czym siedzimy, jest trochę ciemniejsze :P).

I miejsce:


Praca Hooddie:


Bardzo podoba mi się cieniowanie. Mankamentem są głowy, nie do końca wyglądające jak głowy z MH :P Mimo to, praca jest naprawdę świetna.

To by było na tyle ;)

Co sądzicie o wynikach?


10 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie ^^ Gratki dla innych uczestników ;* Praca Hooddie jest boska *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. To Hooddie brała w tym udział? XD GRATULACJE WSZYSTKIM!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż wyróżnienie. Najbardziej podoba mi się praca z 3 miejsca. Dzięki wam! ~ dawniej Yaga Missy

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapturzasta, pocisłaś :333 (I teraz wszyscy nieznający odpowiedniego słówka zastanawiają się, kto to kapturzasta xD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Whooa! Mam pierwsze? Thenks XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. eh znowu nic ;( ale trudno się mówi i leci się dalej :)
    gratuluje pozostałym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beznadziejna ta praca z pierwszego miejsca.
    - dark kingdom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mow za siebie dark.(cora za blendy daje z komory.

      Usuń
    2. A mnie się podoba, jest świetna ^^

      Usuń
  8. Zróbcie jeszcze taki konkurs !! ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)