niedziela, 26 stycznia 2014

Kolejna laureatka castingu

Doszły mnie słuchy o kolejnej laureatce castingu do teledysku Monster High.
Zwyciężczynią w przesłuchaniach, które odbyły się w ,,Magnolia Park'' we Wrocławiu, jest ...Natalka A. !
Oto zdjęcie uczestniczki:


Serdeczne gratulacje! :)

Dodatkowo chciałabym Wam przypomnieć, że już dzisiaj, w tej chwili, odbywa się kolejny casting! Jest on w Jastrzębiu Zdrój (w Galerii Zdrój). 
Opublikowano również zdjęcie z przygotowań tego przedsięwzięcia:


Jesteście ciekawi następnej/ego zwyciężczyni/zwycięzcy przesłuchania?

 

EDIT od Aleksa:
Jest już 3 osoba. MH to ma tempo!:

Zdjęcie: Mamy kolejną Laureatkę! W Jastrzębiu Zdrój, w Galerii Zdrój zwyciężyła Victoria Pustelak! Gratulujemy!

31 komentarzy:

  1. wiecie co nie idzcie tam wybierają tylko małe dzieci

    OdpowiedzUsuń
  2. jest następna laurelatka Wiktoria.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to głupota, ten cały casting... ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak na pewno w tym wszystkim będą tylko małe dzieci i kilku starszych :/ pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniejszy był teledysk do We Are Monster High, ze zmontowanych filmików przesłanych przez fanów, bo tu i tak wiadomo że wybiorą młodsze dzieci :/ Ehh starsi fani MH są dyskryminowani....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale brzydka ta 3 laureatka

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Lorr za uwzględnienie chłopców :3 Czy wy również uważacie, że Wiktoria przesadziła z cieniem do oczu? xD

    OdpowiedzUsuń
  8. To drugie dziecko wygląda po prostu śmiesznie. Mamusia wymalowała, ale po co? Wygląda, że twarz ma łandą tylko po co te wymalowane oczy? Ani to ładne ani potrzebne. Ile może mieć lat? Z dziesięć? W jej wieku cienie, tusze, kreski są całkiem niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic do tapety,jeśli jest ładnie zrobiona. Mały podkład,by się twarz nie świeciła lub tusz,to jeszcze,ale tu wygląda śmiesznie...

      Usuń
    2. Ja też się maluje, pewnie, każda dziewczyna. Tylko, że mi chodzi przede wszystkim o wiek, w którym się zaczyna. Czternastolatka z kreskami wygląda fajne, podkreśliła sobie oczy. Dziesięciolatka śmiesznie, bo jej to nie pasuje.

      Usuń
    3. Ona ma SZEŚC LAT ;___;

      Usuń
    4. Poprawka: Nie każda dziewczyna w wieku 14 lat się maluje - jestem tego żywym przykładem. ;)
      Sześciolatka z cieniem? To już zdecydowana przesada! Ona wygląda po prostu śmiesznie, szkoda dziecka ze względu na taką matkę...

      Usuń
  9. I ta Wiktoria ma wystąpić w teledysku? Ojej, ja chyba idę do jury, zrobić im niezły raban!

    OdpowiedzUsuń
  10. ona ma 7 lat wiem bo byłem na castingu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekhem, każda dziewczyna? Mów za siebie, nie za każdą dziewczynę -.- Ja, dla twojej informacji, się nie maluję i nie zamierzam, nienawidzę mieć jakiś mazi i proszków na twarzy o.O. A niech się maluje każdy kto chce, nawet dziesięciolatki, tylko tutaj akurat niezbyt dobrze to wyszło, i tyle. I nie zwalaj od razu na rodziców, pewnie sama chciała się pomalować (i wygląda na to, że dosłownie sama się pomalowała).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhuhu ^^ To kto kogo adoptuje? xD

      Usuń
    2. Super, czyli z całej ekipy MMH tylko All sie maluje, nie no spk, wcale nie czuje sie osamotniona w moih czynnosciach ; 3

      Usuń
    3. Sorry za bledny, tak to jest jak sie lezy, je zupe i pisze z tableta xdddddd

      Usuń
    4. Zapraszam pod mój (właściwie rodziców... xD) dach. Pokojem się możemy podzielić ^^ Raczej byś się nie nudziła, książek trochę mam, płyt również (przekonam Cię jakoś na RoF'a, zobaczysz ^^). Lalki też mam, bawić się będziemy :3

      Usuń
    5. O, ja mogę nawet na dachu... no prawie jak w domu! XD A przynajmniej temperatura na pewno zbliżona :D Interesujący harmonogram rozrywki, jednakowoż kilka rzeczy trzyma mnie przy pozostaniu w mym zakątku :D

      P.S. Wybrałam sb inne zdjęcie, stwierdziłam, że nie chcę zepsuć Tarjii, mam jakąś dziewczynę z deskorolką, wyślę ci jak na cb wpadnę xD

      Usuń
    6. Ok ^^ A twarz będziesz robiła sama, czy zamierzasz wziąć z Sd? Bo na początku twarze nie zawsze wychodzą... :P

      Usuń
    7. No cóż Vicktorio, nie każda dziewczyna musi być pociągająca.

      Usuń
    8. Ja mam pociagajaca inteligencje i nie jeden pociagajacy talent. No ale coz, nie kazdy to ma :) Jak masz cos do tego, ze ktos nie maluje SWOJEJ twarzy to masz nudne zycie bez wlasnych spraw. Idz maluj wlasna, bo masz prawo, i przestan innym mowic czy maja malowac czy nie, bo do tego prawa nie masz.


      Wybaczcie brak pl znakow i bledy, pisze z tel.

      Usuń
    9. Tak się składa, że czytałam Twojego bloga i chyba nie masz jednak tak pociągającej inteligencji jak ci się wydaje.

      Usuń
    10. Anonimku, litości, jacy żałośni hejterzy w tych Internetach się lęgną...
      Piękna dziewczyna i bez jakichś mazi na twarzy potrafi być pociągająca, jak ty to tam określiłeś. A poczucie humoru nie wyklucza inteligencji. A ja zastanawiam się nad twoją, no bo cóż... to już się nie mieści w granicach dobrego smaku. Pozdro ;)

      Usuń
    11. Przykro mi, ale mam rację. Czytaliście jej bloga? Ja czytałam, żeby móc się wypowiedzieć. Genderystka? Wielu z was nie wie, jakie to są poglądy i do czego może doprowadzić. Podejrzewam, że sama Victoria też nie wie.

      Usuń
    12. Znalazł się drugi wszechwiedzący, jak mniemam. Już i Kościół ma z tym problem, to i już w internecie nie ma od tego spokoju...?

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)