piątek, 3 stycznia 2014

To nie Sirina,to... Madison Beer?

Pamiętacie jeszcze ubrania,których właścicielką miała być Sirena von Boo?:


Otóż jak pewnie zauważyliście - nie są jej. Tak więc kogo?
Odpowiedział na to pytanie art, na który inspirację dała sama Madison Beer!:

Zdjęcie: Madison Beer, interprete de We Are Monster High ¡Ha sufrido una monstruo-transformación! Este es su nuevo look de miedo en Monster High <3 

Tak wygląda upiorka,dla której były te zabójcze ciuszki.
Pod zdjęciem była adnotacja,którą przetłumaczyłam następująco:

Madison Beer, wykonawca ,,We are Monster High'' przeszła transformację! 
To nowe spojrzenie strachu w Monster High

Tak więc można sądzić,że owa postać,to upiorne wcielenie piosenkarki.
Z twarzy jest nawet podobna :)

Jej lalki na pewno nie będzie,bo np. Grimmily Anne McShmiddlebopper,postać Emily Anne Rigal nie dorobiła się lalki, to samo się tyczy Boo-Lu Cerone, stworzonej na podobieństwo Lulu Cerone.

Podoba wam się ten art? Sądzicie,że jest podobna do Madison?


13 komentarzy:

  1. Jak fantastycznie jest zobaczyć ten nagłówek w dużym rozmiarze i stukać w klawiaturę! Rozkoszuję się tym :3 Całkiem fajny jest ten art :>

    OdpowiedzUsuń
  2. włosy na arcie są fioletowo - niebieskie, a włosy na stronie zielono-fioletowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zmieniają... np. włosy Torrki są niebieskie. Rochelle to samo, też ma niebieskie. Lagoona ma pomarańczowe. By takich samych nie dali włosów na stronie.

      Usuń
  3. czy jak skończy się tworzenie upiorki na fejsie to pokażecie ją na blogu?

    ~ania123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako bonus... może być, jeszcze się Lorr dopytam. Na razie nic nie obiecuję. Pewnie na tło na fpg'u będzie,ale zobaczymy jeszcze :P

      Usuń
  4. Ekhem, Ally, uważam, że zostałam zbanowana niesprawiedliwie. Kizia się kiedyś pytała, dlaczego ja nie zostałam zbanowana, a Lorr powiedziała, że moja nazwa nie jest zła, tak więc ją zostawiłam. Ja się nie obrażam, co tam 1 godzina, ale bronię sprawiedliwości. Jeżeli ktoś powiadomił mnie, że jest okey, to chyba nie można mi potem wyrzucać, że mam taką nazwę ._. Wystarczyło mi powiedzieć, że jednak nie jest odpowiednia :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, Lorr ostrzegała,że takie nazwy do zbanowania ;x Ale db, nie wiem, odbanuję cb, najwyżej Lorr potem zbanuje XD

      Usuń
    2. Wtedy przymykałam oko, bo nie było regulaminu. Teraz jest i radzę się do niego stosować :)

      Usuń
    3. Więc wystarczyło mnie powiadomić, bo byłam przekonana, że jest inaczej, a przecież nie jestem Dreamer xD. Rozumiem, już zmieniłam nazwę, dawno, ale wciąż jestem zbanowana, mimo że jest niby, że All zrobiła mnie guestem. To chyba coś z chatem nie tak, ale zobaczymy, może się naprawi :>

      Usuń
    4. Ok, już jest dobrze :>. A czy będzie mi darowane znowu dołączyć do szlachty (tzn. być memberem xD)? XDD Czy za karę muszę być zielona? xD

      Usuń
    5. Jeśli ten niebieski tak dużo dla cb znaczy,to mg dać XD

      Usuń
  5. Wow jest prześliczna *_* Szkoda że nie będzie jej lalki :P

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)