piątek, 10 stycznia 2014

Ubieranka Clawdii

Od dziś możemy zagrać w ubierankę starszej siostry Clawdeen.
Jeśli jesteście zainteresowani nią - oto link :)
W tle możemy usłyszeć piosenkę Ellie Goulding - Goodness Gracious.
Tradycyjnie pokażę wam screeny z tej gry:

Myślę,że ubieranka jest całkiem niezła. 
Clawdia wygląda tu naprawdę bardzo ładnie i posiada parę fajnych ciuszków. 
Nie pasuje mi trochę muzyka,bo nie przepadam za Ellie,ale cała gra jest naprawdę w porządku :)
Na koniec jeszcze tylko obrazek jak Starsue ubrało siostrę Clawdeen,Howleen i Clawda:

Zdjęcie: Monster High Clawdia Wolf Dress Up Game :
http://www.starsue.net/game/Clawdia-Wolf-Dress-Up.html
More Monster High Games :
http://www.starsue.net/online-games/Monster_High_Games.html
Have Fun <3

Podoba wam się ta ubieranka? Zagracie? Na jaką postać z F,C,A! czekacie jeszcze?


10 komentarzy:

  1. Do konkursu na zdjęcie świąteczne mogą być dorobiane rzeczy np.renifer bauwan itd.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna, ladnie ubralas ja alekso ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze- Clawdia All jest ładzniejsza niż orginał;)
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogły być cie zrobić kolejny konkurs fotograficzny? Bylo by super!

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy zrobisz ubrania do monsterki na facebooku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, dziś miałam gości, mam zaczętą,ale ledwo konturów nie skończyłam.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)