wtorek, 21 stycznia 2014

Wyniki Konkursu Fotograficznego


Wybaczcie, że tak późno, ale są: wyniki Konkursu Fotograficznego. Obeszło się raczej bez sporów ;)

Miejsce I ląduje u Stelli Ghost!
Praca:
Zdjęcie ładne, estetyczne, co do niego jury było wyjątkowo zgodne :)

Miejsce drugie należy się Nikusi Filmer :)
Praca:
Zacznę od tego, że pomysł jest godny podziwu ;) Monsterki wyglądają tu bardzo sympatycznie. Osobiście wolałam, żeby ta praca miała nieco niższe miejsce, jednak zostałam przegłosowana :D

Trzecie miejsce wędruje do Domi00!
Praca:
Podoba mi się ubranie Venus, sceneria, efekty: bosko ;)

Oraz wyróżnienia:
Praca:

Drugie wyróżnienie:
Praca:

Dziękuję Wam za taką ilość zgłoszeń:)











10 komentarzy:

  1. Venus i Nefera doczekały się najładniejszych zdjęć wg mnie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, i Leen też... dobra kończę ten spam XD

      Usuń
    2. Mamy podobne gusta, jednak zostałam przegłosowana :P

      Usuń
  2. Chociaż zwycięska też jest git w sumie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow dzięki za dyplom wyróżnienie bo wyróżnienie ale super bardzo się cieszę myślałam że się nie załapie!

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 miejsce jest spoczko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zasługuję na żadne miejsce, bo niepotrzebnie dałam wszystkie lalki :/ Teraz wszyscy myślą, że się chwalę... Wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  6. heh znowu nic moja frankie i ja miałyśmy nie lada konkurencje :) gratulacje

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)