niedziela, 12 stycznia 2014

Nowe zdjęcia Secret Creepers

Całkiem niedawno natknęłam się na kilka nowych fotografii z serii Secret Creepers.
Możemy na nich zobaczyć, jakie funkcje posiadają zwierzątka uczniów Monster High, a także dokładniej im się przyjrzeć pod względem wyglądu zewnętrznego.
Zacznijmy od Shiver'a.






Shiver, jak inne zwierzątka, posiada w zestawie swego rodzaju smycz, którą możemy nosić jako bransoletkę. Z tego, co wyczytałam, działa to (prawdopodobnie) następująco: zwierzątkom ''otwieramy'' głowy, wkładamy smycz i naciskamy mózg. Następnie mówimy nasz sekret (stąd nazwa: Secret Creepers, czyli Secret Keepers, czyli Strażnicy Sekretów), który za pomocą specjalnego mechanizmu jest nagrywany. Aby zaprzestać nagrywaniu, należy wyjąć smycz. Teraz nasze tajemnice mogą być bezpieczne.
O ile dobrze się domyślam, kiedy naciśniemy mózg, sekret zostanie odczytany przez głośnik.
W kwestii wyglądu Shiver wygląda tak, jak ten, który jest dołączony do Abbey Basic. Nie mam do niego jakichś szczególnych zastrzeżeń, do bransolety również.

Sir Hukacz.






Tutaj już nie będę opisywała, jaka jest funkcja zwierzątka, ponieważ po zdjęciach można stwierdzić, że jest taka sama, jak u Shiver'a.
Sir Hukacz prezentuje się ładnie, a bransoletka bardzo dobrze pasuje do jego kolorystyki. 

I na koniec Watzit:






Watzit spodobał mi się najbardziej, nie wiem, czemu. W każdym razie, piesek Frankie wygląda jednocześnie i uroczo, i drapieżnie. Bransoleta również jest bardzo ładna.

Ogółem uważam tą serię za udaną. Zwierzątka nie tylko ładnie wyglądają, ale mają także ciekawie przemyślane zastosowanie. Prawdopodobnie skusiłabym się na jedno z pupili upiorek.

Co sądzicie o tej serii?


2 komentarze:

  1. Pd 3 dni (9) jest film promujący tą serię na YT , pisałem o nim do cb Lorr

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)