środa, 1 stycznia 2014

Oficjalny art Twyli?

Pamiętacie jeszcze nowe lalki?
Otóż serią, w której występują Twyla,Catty i Gigi to prawdopodobnie New Scaremester.
Dwóch pierwszych postaci nie było zbyt wyraźnie widać,jednak jest już do obejrzenia
przypuszczalny art Twyli NS!:

 Cudownie się prezentuje. Moim zdaniem naprawdę dobrze ją wykonano. 
Wygląda bardzo słodko i niewinnie.
Podoba mi się fryzura,upięta jest w oczywisty,ale i ciekawy sposób.
Szkoda tylko,że upiorka jest nudnie ubrana. Prosta sukienka oraz buty nie są szczytem wymyślności.
Nie oczekiwałam tu jakiejś wielkiej rewolucji stylu,jednak liczyłam na jakieś dodatki,których nie można było dostrzec na pierwszym zdjęciu.

Podoba wam się prawdopodobny art Twyli? Co o niej myślicie?

 


12 komentarzy:

  1. Piękna, "słodka i niewinna" *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem jest to bardziej seria Picture Day, bo Twyla zasłania twarz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sa ksiazki to zapewne NS.

      Usuń
    2. mi też wydaję się że to picture day, ale nic szczególnego nie można po jej pozie wywnioskować ponieważ wiemy że ona jest ogólnie wstydliwa

      Usuń
    3. Pisało,że to NS. PD jest już trochę stare,więc nowe lalki dorzucą pewnie do nowszej serii.

      Usuń
    4. Ale lale miały teczki jak w PD :P Pożyjemy, zobaczymy :P

      Dyla ze szkoły :D

      Usuń
  3. Nie mam lalki Twyli i cieszę się, że jeszcze się na nią nie skusiłam. Napewno kupię TĄ Twylę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio kupiłam sobie Jinafire Scaremester i tak ogólnie zakochałam się w każdej dziewczynie z tej serii, także nowe lalki są dla mnie cudem! Twyla nieziemska <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogły byś cie do dyplomów za konkurs dodawać też nazwę bloga jak ktoś ma?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)