piątek, 17 stycznia 2014

Madison po naszemu :)

Jak już pewnie większość z was przeczytała 
- na oficjalnej stronie Monster High, można już zobaczyć BIO Madison Fear.
Problem tylko tkwi w tym,że nasz polski zespół ,,do spraw upiorności'' nie garnie się do zmiany lub jakichkolwiek udoskonaleń naszej strony.
Tak więc jeśli nie znacie się zbyt dobrze na tłumaczeniach, ten post jest dla was,ponieważ na wikii poświęconej właśnie naszym potworkom pojawiło się już tłumaczenie opisu najnowszej upiorki:

Wiek 14
Zabójczy Styl Jestem potworem z krwi i kości, dlatego kocham strasznie słodkie style, które są odbiciem tego, ale przez to, że czasem bywam nerwowa, wybieram wzory z motywem fal.
Dziwaczna wada Jestem trochę niezdarna, gdy jestem na ziemi. To tak, jakby mój umysł nakazywał reszcie ciała wykonać jakąś rzecz, ale ono jakoś nie otrzymywało tej wiadomości. To jest kłopotliwe, zwłaszcza, gdy mam epicki upadek przed innymi potworami.
Zwierzę Mam golden doodle, który jest przyczyną wielu moich przygód.
Ulubione zajęcie Śpiew jest moim nieżyciem, a ja nie mogę komuś pomóc, jeśli tylko porwała mnie jakaś piosenka - czasami... hehe... nawet jeśli tak nie jest.
Najbardziej irytująca rzecz Nie podoba mi się zastraszanie innych, a moje serce po prostu pęka, gdy widzę podobny przypadek. Nienawidzę też, gdy potwory myślą, że używam mojego głosu tylko, by zwabić do siebie innych ku zagładzie, tylko dlatego, że jestem syreną. To jest dalekie od prawdy. Mój głos jest jak latarnia morska, która jest przewodnikiem dla potworów podczas burzy.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny ?
Najmniej lubiany przedmiot szkolny ?
Ulubiony kolor ?
Ulubione jedzenie Ciasteczka. To idealne jedzenie.
Przyjaciele Frankie Stein i Draculaura

Moim zdaniem Fear jest jedną z postaci ,,w tle''. Nie ma tu w sumie nic ciekawego.
Nawet nie ma upiornego zwierzątka,tylko zwykłego psa.

Podoba wam się BIO Madison Fear? Polubiliście ją?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)