piątek, 3 stycznia 2014

Potwierdzenie w zagranicznej gazecie :)

Były małe wątpliwości,co do artu Twyli.
Potwierdzenie możemy znaleźć w ... zagranicznej gazecie!
Jest tam BIO tej upiorki,razem z tym artem.

 
Gazetka jest prawdopodobnie hiszpańska,ale to tylko moje przypuszczenia.

Pozostaje nam teraz tylko czekać na resztę artów z tej serii :)
Pewnie my dostaniemy ją np. na okładce, 
ponieważ my bardziej w niemiecką gazetkę ,,uderzamy'' i mamy podobną, chociaż... kto wie? :P

Podoba wam się graficzna wersja Twyli? Chcielibyście mieć taką w gazecie polskiej?

 
PS: Konkurs ,,Bite song or Killer poem MMH'' zostaje odwołany z powodu małej ilości prac.

4 komentarze:

  1. Według mnie super - Twyla od początku była fajną postacią, a jej nowy outfit jest nieziemski! Na początku miałam wątpliwości co do jej ubrania, ale teraz wiem, że jest ono cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie , All czemu odwołałyście Bite song or Killer poem? To był jedyny konkurs w którym miałam szansę być na podium :c

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie dlatego go odwołałam - podium stałoby puste! Dostałam tylko dwie prace. Jedna na wierszyk,druga piosenka. 4 miejsca byłyby wolne. Nawet jeśli bym je ,,zbiła'' do jednego, to i tak jedno miejsce by pozostało :( Nawet Lorr pisała. Min. 4 prace musza być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. All, jeszcze jest czas. A ja już zaczęłam mój wierszyk. Byłyby tylko trzy wolne miejsca.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)