środa, 8 stycznia 2014

Toralei i Deuce Ghouls Alive - zbliżenia

Znalazłam dla was zbliżenia Deuce'a i Toralei GA:
-Toralei
 
Mnie się ta wersja kotołaczki nie podoba. 
Wygląda zbyt grzecznie,jak na nią,a w jej stroju nie ma ,,tego pazura''.

 
Zbliżenie na fryzurę.
Jest bardziej ,,napuszona'' niż w serii podstawowej. 
Z nią niestety bardziej przypomina mi ,,dobrą ciocię'' niż ,,drapieżną'' kocicę.

 
Tutaj pokazano nam rękę kotołaczki.
Rękawiczka jest starannie pomalowana,szkoda tylko,że płytka paznokcia zlewa się z ręką.

 
Widać różnicę w rękach. Tak jak Catty, Toralei ma inaczej ułożone dłonie.
Całkiem fajny pomysł,bo podobno będzie ruszać się tylko jedna,imitując drapanie.

 

Jak inne lalki GA,Catty i HTC,Toralei ma najnowszy model stojaka.
Szczerze ich nie znoszę, do duchów np. Spectry by pasował,bo lalki się unoszą parę milimetrów nad ziemią.
Jak w takim razem wytłumaczyć lewitującego wampira lub wilkołaka?

-Deuce
 
Chłopak chyba bardziej przypadł mi do gustu.
Wygląda na lepszego w wykonaniu i ma dobrze odwzorowane ubrania.
Ubolewam nad ustami,które dostały tu ciemniejszego koloru.
Poza tym chłopak Cleo jest jak najbardziej w porządku.

 
W przeciwieństwie do Deuce'a z serii Basic, ten ma większe możliwości artykulacyjne.

 
Węże mają nieco inny układ niż te,z z wersji podstawowej,ale jest to prawie nie widoczne.

 
Ostatnie zdjęcie, to upiór na stojaku.
U niego jednak je widać,by stojak był za wysoki :o

Podsumowując, myślę,że całkiem nieźle wypadł tu Deuce, sama bym nawet 
skusiła się na niego,gdybym nie miała go w wersji Basic'owej. 
O Toralei nie mam za dobrego zdania, najzwyczajniej w świecie mnie nie zachwyciła.

Podobają wam się lalki GA? Chcielibyście którąś?


6 komentarzy:

  1. A mi się jednak bardziej podoba Torr. ",,"<------vampir
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu Deuce jest w serii GA co on takiego robi.
    Proszę o odpowiedż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu to nie wiem, po prostu go wybrali :P A robić,to on chyba będzie świecił oczami lub okularami jak stąd widzę :P

      Usuń
    2. świeci oczami,i rusza wężami na głowie.Ale miała też być Robecca z tej serii.GDZIE MOJA ROBCIA SIĘ PYTAM ?!

      Usuń
  3. Kompletnie nie ogarniam, dlaczego tak zrobili Torrkę. Seria GA byłaby ciekawsza, gdyby postacie miały inne stroje niż takie basicowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. All to samo pomyślałam: Torrka wygląda na "dobrą ciocię"! Jej wyraz twarzy od razu skojarzył mi się z Angie z Violetty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)