niedziela, 19 stycznia 2014

Pierwsza laureatka na Facebooku

Pojawiło się już zdjęcie pierwszej laureatki,która weźmie udział w teledysku ,,Jesteśmy Monster High'':
 
Wygrała ona w castingu,który odbywał się w Cuprum Arena w Lubinie.
Fanpage zdradził,że ma na imię Karolina.

Uważam,że w takim tempie szybko skompletują te 17 osób do video.
Nie pozostaje mi nic innego,jak dziewczynie pogratulować, zazdrość jest,ale widzę,że nie jest taka mała,więc pewnie wykaże się :)

Następny przystanek to Wrocław!

Idziecie na casting we Wrocławiu? Chcielibyście być jednym z laureatów?


22 komentarze:

  1. Nie jestem aż taką mega fanką, więc się sumie mi to wisi :'D

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, mam na imię Karolina. Kilka dni temu skończyłam 11 lat. Chodzę do 4 klasy szkoły podstawowej i do 4 klasy szkoły muzycznej w klasie fortepianu. Śpiewam od sześciu lat, uczę się wokalu estradowego, kocham muzykę, to moje zycie, lubię Monster High. Moje życie skupia się wokół muzyki i poświęcam się temu .Często biorę udział w konkursach wokalnych i pianistycznych, nawet udaje mi się wiele wygrywać. Strasznie się cieszę że wygrałam choć miałam na przygotowanie tylko dwa dni dałam radę. Trochę mniej mam wspólnego z tańcem, nie dałabym rady jeszcze tego robić i tak nie mam prawie czasu na zabawę... Przez rok tańczyłam w cheerleaders champion w naszym MDK i to tyle. Na szczęscie mój brat to tancerz więc mi pomoże. Straaasznie się cieszę, pozdrawiam wszystkich i już nie mogę się doczekać zajęć z instruktorami w Bydgoszczy. Jeszcze raz pozdrawiam Was kochani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam nagranie na Facebooku. Po 8 sekundach tańca niezbyt mogę oceniać,ale ... czy ty tam byłaś najstarsza? :P

      Usuń
    2. Nie byłam najstarsza, z tego co widziałam były 12 latki ale może były i starsze dziewczyny ale nie byłam na całym castingu tylko na swoim występie potem jeszcze trochę i wróciłam na ogłoszenie wyników. Większość była jednak młodszych ale były i w moim wieku i starsze. Zobaczymy jak będzie z innych galerii, może będzie jakiś chłopak choć u nas nie widziałam.

      Usuń
    3. Ja skończyłam 6 lat szkoły muzycznej grając na pianinie i głównie na gitarze. Rezultat - na widok gitary lub XI symfonii Beetowena uciekam gdzie pieprz rośnie, swojej gitary przeszło rok nie miałam w rękach. Nawet nie wiecie, jak się cieszę, że nie muszę się już uczyć o tym dziadostwie... ;D

      Usuń
    4. Wiem o czym mówisz, ja również uczę się instrumentu od 6-ciu lat bo przed PSM chodziłam dwa lata do prywatnej muzycznej na keyboard. Czasem jest naprawdę ciężko, ćwiczę codziennie 1-2 godz. Nie ma wolnych weekendów, świąt i innych wytłumaczeń, pozatym inne zajęcia (wokalne) jeszcze 2 razy w tygodniu i szkoła podstawowa, lekcje, samorząd uczniowski, występy tak że czasem płaczę bo nie daję rady. Kto nie chodził do muzycznej nie zrozumie jak jest ciężko robić dwie szkoły na raz i ćwiczyć jeszcze wieczorami, czasem kończę zajęcia o 20 i o 21 wszej dopiero mogę usiąść... Gdy jednak przychodzi wolne i kilka dni ferii nie mogę wysiedzieć i strasznie brakuje mi tego wszystkiego. To prawda, szkoła muzyczna potrafi zniechęcić do instrumentu i go obrzydzić, póki co jednak nie wyobrażam sobe życia bez grania i śpiewania. Planuję iść do PSM II stopnia w gimnazjum bo tam są wszystkie lekcje od rana i nie trzeba już iść do drugiej szkoły na samą muzykę. Anonimku, weź gitarę, graj i śpiewaj ze znajomymi, ja bym bardzo chciała mieć zespół. Z kolegami weselej i jest więcej radości z grania. Jeszcze do tamtego roku byłam w scholi, spiewałam i grałam na djembe i było super. OK zaraz lecę do szkoły, pierwszy WF.

      Usuń
    5. Ja nie gram na żadnym instrumencie :P

      Usuń
    6. Chciałabym, naprawdę bym chciała wynieść coś pozytywnego z tych lekcji - ale co patrzę na gitarę, przypomina mi się moja wredna nauczycielka i nie raz było tak, że się popłakałam na lekcji. I to całe denne kształcenie słuchu, z którego leciała dwója zadwóją... I te nudne audycje, tyle czasu zabranego, kiedy np. zaczynałam o 9 a potem do 20 na pełnych obrotach... Te całe zaliczenia po każdym semestrze, gdzie trzeba było 3 utwory na pamięć plus gamy... Jak ja tego nienawidziłam i nadal nienawidzę... Ktoś musiałby mi zapłacić, żebym siadła do tego przeklętego pudła...
      Podziwiam cię, naprawdę cię podziwiam, że chcesz kontynuować to piekiełko ;) Jak dobrze, że ja nie muszę...

      Usuń

  3. a ja dzisiaj i co skończyłam 11 i co? nie rozpowiadam tego na prawo i lewo.

    zakochana w mh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sto lat!!!

      Usuń
    2. Anonimek z góry rozwala xD

      Usuń
    3. 11 LAT! NO, KOKSISZ, JAKAŚ TY SZALONA, ZWRACAM HONOR -.-

      Usuń
    4. 11 lateg... Mmmm krejzoll XDDDDD JEDENASTKA TO JUŻ COŚ XDDDD

      Usuń
  4. coś wam powiem będe na tym castingu a jestem CHŁOPAKIEM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto ci broni...?

      Usuń
    2. Chłopaku, życzę powodzenia, fajnie by było mieć chłopaka w grupie na warsztaty przygotowujące bo 17 dziewczyn to masakra :)))) Myślę że chłopaki mają duże szanse bo są rodzynkami i u mnie w Lubinie nie widziałam żadnego. Wszystkim uczestnikom życzę powodzenia i jestem już strasznie ciekawa nowych osób z którymi będziemy razem nagrywać teledysk.

      Usuń
    3. Tak, tak! Idź! Ktoś z naszej płci musi wygrać ten casting, bo się normalnie zabiję ;_; Sam się zastanawiam. Jak na moje warunki casting mam bardzo blisko i duużo czasu do uczenia piosenki. Gorzej z tańczeniem .___. Taki słoń jak ja na parkiecie to powód do śmiechu ^^

      Usuń
  5. pytanie do karoliny czy coś dostałaś za wygraną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na nagraniu,że dostała lalkę Lagoony Picture Day

      Usuń
    2. Tak, dostałam Lagoonę i książkę ale najważniejsze co dostałam to udział w tak wspaniałej przygodzie, możliwość tańca w studiu Agustina Egurrola Dance i warsztatów wokalnych z jakąś gwiazdą sceny, może z Farną... Dostałam szansę grania w teledysku do ogólnopolskiej TV (w regionalnej mam już kilka teledysków kolędowych) dostałam wspaniałą przygodę, możliwość poznania nowych przyjaciół, dostałam bardzo dużo :)) Bierzcie udział w castingu, każdy ma szansę.

      Usuń
  6. Nie , przepraszam. Dostałam Frankie Stein z fotek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)