sobota, 4 stycznia 2014

Mattel'u, ile tego? - czyli kolejne nowe lalki

Pojawiły się 3 nowe lalki.
Jeszcze nie wiadomo czy są prawdziwe i do jakiej serii dołączą. 
Na tą chwilę mogę wam tylko pokazać ich zamazane zdjęcia promocyjne.
Jakość jest naprawdę tosterowa godna pożałowania,ale da się wywnioskować,że w przypuszczalnie nowej serii wystąpią... Catty,Honey i Operetta!:

 

Napis serii jest prawdopodobnie na książeczkach dołączonych do lalek. Ja doczytałam się ,,Monsteristas''.
W tłumaczeniu - myślę,że chodzi o ,,Potwo-statystyki'',tylko z brakiem jednej litery.
Próbowałam ratować się nawet tłumaczem,a ,,stas'' tłumaczyło na ,,Staś''... 
Chyba moja wersja lepiej wygląda.

Lalki są szczerze powiedziawszy,średnie. Są bardzo prosto ubrane.
Honey ,,kupiła mnie'' za lity,bo uwielbiam sam wygląd tych butów, 
jednak te paski odstraszają mnie na kilometr. 
Operetta naprawdę im nie wyszła - nie ma maski,zwykła spódnica,proste buty i jeansowa narzutka.
Szału przy niej nie ma.
Spodobała mi się Catty - też ma niezbyt pomysłowy zestaw,ale ciekawa fryzura oraz całkiem niezłe okulary, zachęcają mnie,by zatrzymać na dłużej swój wzrok.

Myślę jednak,że twórcy muszą chyba trochę ,,przystopować'',bo ostatnio mało im wychodzi.
Radziłabym nie iść na ilość,a na jakość.

Podobają wam się te lalki? Która najbardziej? Myślicie,że są prawdziwe?




24 komentarze:

  1. Operetta nie wygląda na lalkę, tylko zrobiony amatorską ręką art, który następnie rozmazano ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie... coś mi też z tą książeczką nie pasi. Znaczy ładna jest, ale podejrzana jakaś taka :D

      Usuń
    2. Jak chcesz,mogę przesłać ci Lorr link,gdzie to znalazłam... zdziwisz się,że sam Garrett ma to na jednej ze swoich stron...

      Usuń
    3. Zgadzam się z Lorr .

      Usuń
  2. Catty - Z tego co widać jest całkiem fajna, czekam na jej wyraźniejsze zdjęcia (albo zdjęcie) :D
    Operetta - Na początku wyglądała mi na podróbę, ale jak przeczytałam komentarz Lorraine, to Lorraine masz rację, cytuję: "nie wygląda na lalkę, tylko zrobiony amatorską ręką art, który następnie rozmazano"
    Honey - Wygląda mi na całkowitą podróbę :/
    Czełkam na więcej zdjęć :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to to wygląda jak by ktoś oryginalne lalki ubrał w uszyte ubranka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catty wygląda jakby ktoś na paint'cie jej przykleił te okulary xd
      A Honey jakby miała te spodenki przyklejony na paint'cie xd
      A wgl jeśli chodzi o Operettę to masakra :O Widzę tu robotę fana, bo Mattel'a stać na więcej niż jakaś sukienka, bluzka, kamizelka a na głowie kokardka 0.o

      Usuń
    2. to raczej operreta jak by miała narysowaną tą kamizelkę z bluzką w paińcie

      Usuń
  4. Nie to nie są lalki mattel są za niskie. Pozatym takich stroji mattel by nie wymyślił i fryzur.
    I jeszcze ta książeczka. Nie
    NP

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazwa "Monsteristas,, kojarzy mi się z barbie "Fashionistas,,. Z pewnego źródła wiem że Mattel zatwierdził znaki towarowe dla tej serri, więc raczej będziw prawdziwa :P

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O znakach towarowych to nic mi nie wiadomo. Może Garrett znów robi nas w konia?
      No ale kurde umieścił to osobiście, coś na rzeczy chyba musi być!

      Usuń
    2. Tak Mattel zatwierdzał znaki dla tej serii i dla wielu innych :P Źródła nie mogę podać bo dowiedziałam się tego z jakiegoś innego bloga o mh. Ale podam nazwy serii dla których Mattel zatwierdzał znaki: Creepateria, Draculocker, Fearfully Feisty, Inner Monster, Manster, Social Spots, Zombie Shake, o Monsteristas też słyszałam.

      Lady of the Dark

      Usuń
    3. Właśnie Creepateria tak mi nie gra z tych,bo w końcu ile można kafejkowych dawać? W sumie,po Mattelu to wsyztko się spodziewać.... Social Spo(r)ts to chyba ta sportowa seria. Manster to już było zarezerwowane dawno. Też słyszałam o nich,ale nie miałam numerów rezerwacyjnych. Zwykle piszę o tych,co mają numery.

      Usuń
  6. Catty jest śliczna *_*

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  7. Operetta - dafuq?
    Odnoszę wrażenie, że na książce napisano "Monsterstars", co by w sumie pasowała do takiego magazynowego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem wyglądają jakby ktoś zrobił całe stroje na paint'cie, książeczka też pewnie fanowska

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie na pewną są zrobione w pancie ewentualnie w gimpie. Przecież takie banalne (i nie powiem że nie ale brzydkie stroje) nie mogę być przez mattela stworzone, oni chociaż trochę starają się nad wyglądem lalek, a tu widzimy prządek taki :komuś wcale nie chciało się robić detali itp. wygląda na zabawę fana

    OdpowiedzUsuń
  10. To na pewno wanoskie lalki , Mattel na pewno by nie zrobił takich badziew ale Catty nieźle wyszła

    OdpowiedzUsuń
  11. Te stroje są za ,, normalne" jak na Monster High. Lalki to na pewno z MH nie są. Widać, że fanowska przeróbka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Catty ma jakąś dziwną fryzurę. Ten kok... Tak amatorsko jest spięty :/ Operetta to istny koszmar ;_;

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja myślę, że ktoś zrobił zdjęcia trzech swoich lalek i stworzył im ciuszki w paincie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie one wyglądają trochę jak te lalki z stardoll czy jakos tam

    OdpowiedzUsuń
  15. Honey wyglada jak jakaś podroba .-.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)