piątek, 31 stycznia 2014

Duet PC w sklepach?

Dla wszystkich,którym spodobał się zestaw Picnic Casket,mam upiorną wiadomość!
Garrett Sander udostępnił dziś takie oto zdjęcie:

garrettsander:

Looks like I’m going on a picnic!!

Widać tutaj bardzo dobrze,że Frankie i Jackson są już dostępni w sklepach za granicami naszego kraju.
Pewnie to tylko kwestia czasu i niebawem zawitają do nas.

Jestem dalece zawiedziona,że mam już Frankie. Kupiłabym,gdyby nie to. Bardzo podoba mi się zestaw.
Uwielbiam połączenie upiorka + upiór. Mam nadzieję,że to nie koniec takich 2-pack'ów i do serii Picnic Casket dołączą inne pary wybierające się na koszmarnie fajny piknik :)

Podoba wam się ten zestaw? Kupilibyście go?


5 komentarzy:

  1. Zrobisz posta o twojej kolekcji mh ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kolekcja jest aktualnie pokazywana tylko na moim blogu (tanczacazduchami.blogspot.com), robię im sesję, spisy, itd. :)

      Usuń
  2. Może bym kupiła, jednak nie jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podobają mi się te lalki, nie kupię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)