niedziela, 5 stycznia 2014

Fani, do kin!

Chcielibyście spędzić karnawał w upiornie fajnym stylu?
Polecam wybranie się do kina ,,Helios'', który robi właśnie seanse filmowe z Monster High!

Wielki Karnawał z Monster High!  
Cały ich rozkład:
-„Upiorki Rządzą” (18 stycznia)
-„Upiorna Siła miłości” oraz „Wampigorączka piątkowej nocy” (19 stycznia)
-„Upioryż Miasto Strachu” (1 lutego) 
-„13 życzeń” (2 lutego). 
Wszystkie filmy będą do obejrzenia o 12.00.

Moim zdaniem to koszmarnie dobra okazja,do spotkania innych fanów MH. 
Szkoda tylko,że blisko siebie mam tylko Kinomax'a,który zazwyczaj kompletnie nic nie organizuje -.-''
Do Helios'a mam z godzinę drogi. Multi-kino mam jeszcze dalej,ale tam nikt znajomy nie mieszka.
Może w karnawał namówię rodziców,na pojechanie do rodziny,która jest dość blisko tego kina,by coś obejrzeć i przy okazji może kogoś poznać :P Jak znam życie,to tylko marzenie ^^
Oczywiście wszystkie filmy zapewne każdy widział,ale sam gest jest bardzo miły :) 
Za jeden dzień płaci się 17 złotych, myślę,że to nie tak dużo,choć w moim kinie płacę za seanse 3D o 2 zł mniej.
Jeśli będziecie chcieli zasięgnąć więcej informacji - wystarczy wstukać kino Helios,do którego się wybieracie i nacisnąć ogłoszenie o karnawale.

Na koniec plakat:

Idziecie na Karnawał z Monster High? Macie w pobliżu jakieś kino Helios?

Za info dziękuję : Kasia MH


17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I tak inne miasta ;-;
      Ja się tak nie bawię -.-'' teraz jak sprawdzam,to od cioci mam 30 min drogi do Helios'a ;3 SUPER NO! ;_; A do tego głupiego Kinomax'a mam 8 -.-... Niesprawiedliwe ;c

      Usuń
    2. Pisali tam też o konkursie fotograficznym. Piszą, że najlepsze zdjęcia pokażą podczas pokazu najnowszego filmu z serii Monster High, czyli F,C,A więc F,C,A może być w kinach.


      Ps Czy ktoś z Łodzi będzie na tym w Bałtyku?

      Usuń
  2. Ey, Ally kiedy konkursiak jakiś będzie tu? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakieś wolne. Np. moje ferie ;3 Wtedy lepiej ze zgłoszeniami stoimy.

      Usuń
    2. Zauważ, że nie mamy ferii w tym samym terminie wszyscy :P

      Usuń
  3. A do Bydgoszczy ktoś z was się wybiera? Bo tam będzie moja cudna osoba:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym na SCOF iść, właśnie tam... Ale najpierw przekonać rodziców x.x
      A potem dowózka... E, z mamą mam nadzieję, na układ jakiś da się pójść ;-; Tylko nie obiecuję :c Daleko trochę :/

      Usuń
    2. A gdzie mieszkasz? Bo ja mam 25 km do centrum Bydgoszczy i jestem tam prawie codziennie więc i mnie dojazd to nie problem. Ja raczej wybiorę się na 13 życzeń bo pozostałe widziałam 1001 razy;)

      Usuń
    3. Tydzień później i bym była w Poznaniu;-;
      Co to ma być? Takie Heliosy to powinny być w każdym mieście;-;
      JVV

      Usuń
    4. Jak ktoś wie,jak potem na Fordon dotrzeć jak bd wracała,to piszę się! XD Nie zaczajam Bydgoszczy,takie... wielkie to miasto,a ja taka mała XD Wolę swoje miasto,ale bardziej bym je wolała jakby HELIOSA MIAŁO ;_;
      Tera tylko na odwiedziny cioci namówić rodziców ... x.x

      Usuń
    5. Nie jestem obeznana z Fordonem ale bym ogarnęła dla ciebie jak dojechać :D

      Usuń
  4. Ja chcem pojechać xD
    Ale nie wiem czy uda mi się rodziców przekonać... :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Po co jechać do kina i płacić,na filmy,które można obejrzeć spokojnie w domu. I z resztą. Kto ma blisko kino "Helios" Tak samo było z Violettą.Film jest dostępny wszędzie gdzie chcesz. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz,czasem lepsza atmosfera jest w kinie ;3
      Po co by były kina,gdyby każdy z takim nastawieniem był? :P
      A Violetty nie oglądam,nie lubię więc się nie orientuję XD

      Usuń
    2. Z Violettą było tak, że puścili 1 odcinek 2 sezonu przed premierą. Poza tym to super okazja by spotkać innych fanów.

      PS Kto będzie w Łodzi

      Usuń
    3. @Natalia Vidal: Ja, może...
      Niezalogowana Klaudia Kalaweras
      (nie chce mi się logować)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)