sobota, 18 stycznia 2014

Robecca Ghouls Alive

Przeglądając Tumblr, natknęłam się na bardzo ciekawe zdjęcie. Występuje na nim najnowsza lalka z serii Ghouls Alive, czyli... Robecca Steam!
Jest to, jak łatwo można się domyślić, zaledwie zdjęcie promocyjne, jednak z pewnością już niedługo pojawią się zbliżenia oraz fotografie prosto od najnowszych właścicieli córki robota.


Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, to śliczna fryzura, która jest zdecydowanie krótsza od tej w wersji Basic. Skóra Robecci jest trochę jaśniejsza od pierwowzoru, jednak jasne barwy można zawdzięczać grze świateł, która po prostu bardzo ją rozjaśniła. Strój jest ładny i nie widać w nim szczególnych zmian. Więcej znaczących różnic nie jestem w stanie dostrzec, ponieważ zdjęcie jest zbyt małe, aby dokładnie, detal po detalu, przyjrzeć się lalce.
Robecca jest dla mnie, jak na razie, najlepszą postacią z Ghouls Alive (wraz ze Spectrą). Z niecierpliwością będę wyczekiwała kolejnych informacji jej dotyczących.

Czy nowa lalka w GA prezentuje się lepiej od Toralei i Deuce'a?


13 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka myślałam , że to basic . Więc dobrze. Jest ogólnie śliczna a krótsze włosy dodają jej uroku. Tak samo jak ty nie wiem kto lepszy : Ona czy Spectra :P Ogólnie bardzo mi się podoba ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. ona jest...CUDNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta grzywka na bok,te krótsze włosy.... zakochałam się mimo woli ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna lalka :) /LadyBlacdown

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że Dyla niezbyt dobrze angażuje się w blogu. Wogóle nie dba o konkursy! Już tydzień czekam na wyniki konkursu fotograficznego -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostała już osobiście reprymendę ode mnie,że nie pisze. Zapytam ją o konkurs :)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)