niedziela, 12 stycznia 2014

Czego możemy się spodziewać po nowym teledysku?

Znalazłam filmik, robiony za kulisami nowego teledysku do piosenki ,,We Are Monster High''!:


Myślę,że będzie bardzo ciekawie.  
Widać tutaj cheerleaderki,orkiestrę...  Dobrze się zapowiada.
Oprócz tego, można poznać też parę osób z ekipy tworzącej to video.
Są to m.in sama Madison Beer,choreograf oraz reżyser.
Z utęsknieniem czekam na oficjalny teledysk, będzie się działo!
Film pojawi się już w czwartek!

Podoba wam się filmik zza kulis? Czekacie na teledysk?


6 komentarzy:

  1. już nie mogę sie doczekać :) /LadyBlackdown

    OdpowiedzUsuń
  2. wzielam udzial w konkursie z gazetki, ale nie wiem gdzie zobaczyc wyniki wiecie gdzie zobaczyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z gazetki się szybko nie doczekasz. Sama czekam już na wyniki chyba 3 konkursów z niej :/

      Usuń
  3. Jak tam wośp? Ja mam 6 serduszek:3 I byłam na światełku do nieba. U mnie w Bydzi jako wokalista był mój ukochany Mesajah <3 Z osób które by cię zainteresowały była Cleo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, mnie nie puścili na WOŚPa,ale za to mam serduszko na kurtce :P
      Dali dwa jak wrzucałam,to jedno dla najki było, potem przyszedł jej chłopak i jej odkleił i na tyłku przykleił XD Beka ;3
      Wgl dzisiaj spoko dzień był &_&
      Weź mi o Bydzi nie mów.... XD Chcę takie ciuchy jak Cleo *.*

      Usuń
    2. Ja miałam serduszka wszędzie: na kurtce czapce rękawiczkach spodniach butach:)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)