niedziela, 19 stycznia 2014

,,Konkurs Graficzny - Paint'' - wyniki



Pora ogłosić wyniki ,,Konkursu Graficznego - Paint''!
Tym razem jury było wyjątkowo zgodne i obyło się bez sporów :) Nie zdziwcie się więc, jeśli opinia na temat konkretnych prac będzie tylko moją opinią.
Z liczby prac jestem zadowolona i podejrzewam, że w przyszłości pojawi się więcej konkursów w Paint'cie ^^
Zacznijmy od wyróżnień.


Oraz praca Klaudii:


Kolejne wyróżnienie:


I praca:


Obydwie prace zostały wykonane jak najbardziej poprawnie i zdecydowanie zasłużyły na wyróżnienia :)

III miejsce:


Praca Rochelle:


Bardzo podobają mi się stroje ^^ Poległaś jednak na tym, że nie trafiłaś w mój gust, jeśli chodzi o kolor ćwieków - akceptuję tylko srebrne xD. Nie wiem jeszcze dlaczego, ale jakimś cudem zrobiłaś strój podobny do tego, który sobie całkiem niedawno rysowałam (nie był publikowany) :P Trochę źle pocieniowałaś twarze, co psuje efekt. I dlaczego w ogóle moja OC ma szarą skórę, bo nie ogarniam? xD

II miejsce:


Praca Zuzelli:


Dla mnie praca jest bardzo dobra, jednak razi mnie cieniowanie ubrań. Prawda, są ładne, ale sposób, jakiego użyłaś, przypomina wykonanie włosów. Gdyby to był zwykły rozbłysk (jak na butach), to bym się pewnie nie przyczepiła, ale po prostu jestem na tym punkcie mocno przewrażliwiona :P
Minusem jest również brak cieniowania skóry i ciemniejszych konturów.
Włosy są jak najbardziej udane i wyglądają bardzo realnie :)
I miejsce:


Praca SH:


Zacznę od tego, że miałaś fajny pomysł na OC ^^
Podoba mi się cieniowanie włosów - wygląda ładnie i w miarę naturalnie. Strój jest ogólnie prosty, jednak świetnie pocieniowałaś poszczególne elementy. Osobiście dałabym trochę jaśniejszy ciemny cień na twarzy, jednak to jest tylko drobny szczegół :P


Moty w gazety wprost mnie zauroczył ^^ Sukienka jest dobrze wycieniowana, włosy również. Buty są zrobione całkiem ładnie. Ogółem praca jest śliczna, nie widzę w niej jakichś szczególnych wad. Gratuluję talentu!

Za kilka dni ujrzycie wyniki Konkursu Rysunkowego. Jeśli chodzi o Konkurs Fotograficzny - sprawę postaramy się jak najszybciej rozwiązać.

Co sądzicie o wynikach?


8 komentarzy:

  1. gratulacje OC Dylii piękne!
    ja nic nie wygrałam ale warto było próbować <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu praca są ocenione niesprawiedliwie.
    TRZECIA JEST NAJŁADNIEJSZA!
    Dwie, które zajęły wyższe miejsca, są kiepskie.
    Zwłaszcza zwycięska, po prostu nudna.
    Arghanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My oceniamy nie tylko to, czy praca jest ładna. Ważne jest dla nas również porządne wykonanie, czego w trzeciej pracy nie widać.

      Usuń
    2. Nie to ładne,co ładne,ale to,co się komu podoba :) Nie oceniamy samego wyglądu.
      Nam prace podobają się na tych miejscach,co są, bierzemy też pod uwagę wykonanie,no i zgodność ze wszystkim. Lorr nie ma szarej skóry ;3

      Usuń
  3. II wyróżnienie i II miejsce najj *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwycięzka praca nie jest zła ale czegoś mi brakuje...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)