niedziela, 5 stycznia 2014

Zbliżenia Operetty F,C,A!

Niedawno mogliśmy oglądać zdjęcie promocyjne Operetty ,,F,C,A!''.
Teraz pojawiło się więcej jej zdjęć,dzięki którym możemy się bardziej przyjrzeć jej detalom.

 
Zacznijmy może od zdjęcia promocyjnego. Omawiałam je już kiedyś.
Operetta prezentuje się tu całkiem dobrze, zmieniłabym tylko układ rąk,bo ta w białej 
rękawiczce zlewa się z tłem.

 
Tutaj mamy pokazaną jej ozdobę na głowie.  Uważam,że ta siatka,jest naprawdę świetna, dziwne jest natomiast to białe serce.
Pasuje do stroju,jednak nie wiem skąd się tu wziął,
 widać,że jest przyszyty do ,,maski'' - kto daje sobie wielki guzik (?) na głowę?


Następne zdjęcie, to Operetta z profilu. Wygląda jak prawdziwa dama!
Rękawiczki są wykonane bardzo starannie, widać ,,szycia''.
Koszmarnie dobry jest makijaż upiorki. Zwraca na siebie uwagę,ale jest bardzo delikatny.

neptunableu:

BIG Hauntlywood Operetta:)
Możemy lepiej przyjrzeć się sukience.
Świetnym pomysłem było dać czerwoną halkę w muzyczny wzór. Bez tego, sukienka byłaby nijaka.
Torebka może chyba nawet służyć za wachlarz... ciekawy patent.

neptunableu:

BIG Hauntlywood Operetta:)
Ostatni obrazek.
W sumie nie wiem po co jest ta przepustka ,,V.I.M'' i bez tego Operetta wygląda na ważną osobę ;)

Podsumowując - ta lalka jest naprawdę godna uwagi, jest zrobiona bardzo dokładnie i widać,że twórcy przy jej tworzeniu włożyli trochę serca :)

Podoba wam się ta lalka? Skusicie się na nią,gdy będzie do kupienia w naszym kraju?





7 komentarzy:

  1. To serce ma imitować głośnik, czy coś głośnikopodobne :). Generalnie uważam, że Operetta raczej nie chciałaby być nazywana damą ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem serce mialo imitowac kostke do gry ;3 tak jak w podstawowej wersji miala kolczyki w ksztalcie kostek. Te kropki wygladaja jak oczka ^^"

      Usuń
    2. Zgadzam się z Razjelem/Razjelką; to raczej miała być kostka do gry, ale wg mnie lepiej wyglądałaby jako zwykła kostka
      JVV

      Usuń
  2. Ale karta wim jest skopiowana: np. ja mam venus z serii koncert to ona ma taką samą kartę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam właśnie,że moja Venus z serii Music Festival ma taki sam naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalki z serii Music Festival mają takie same naszyjniki. Nie rozumiem, czego Operetta z FCA też taki ma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)