wtorek, 14 stycznia 2014

Kolejne szczegóły ze zwierzaków SC

W jednym z poprzednich postów pokazywałam wam lalki GA i Secret Creepers.
Z racji tego,że pojawiło się więcej zdjęć, w tym wpisie zajmę się tym drugim.
Mianowicie znalazłam zdjęcia z rozpakowywania. Można się lepiej wszystkiemu przypatrzyć. 

 

Niestety znów nie ma zdjęć pozostałych pupili.
Przejdźmy do pierwszych dwóch zdjęć. Widać na nich przód i tył opakowania obu zwierzaków.
Podobają mi się. Ładna oprawa graficzna,wszystko dobrze wyeksponowane i pokazane.
Poniżej jest już odpakowana Hissette z Azurą, oraz obok, jak schować ,,nasze sekrety''.
Szczerze mówiąc,banalnie wszystko zrobili.
Wystarczyło rozłożyć zwierzaczki z serii Basic tak,by się otwierały.
I na tym ta cała ,,magia'' polega.
Same arty właścicielek,ale i ich samych są naprawdę fajne i podobają mi się.
Nie myślę,jednak nad zakupem tych zwierzaków.
Mam oba w serii Basic,a za te,będą pewnie sobie życzyć dużą kasę...

Podobają wam się Azura i Hissette SC? Co sądzicie o artach?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)