poniedziałek, 6 stycznia 2014

Tak,to New Scaremester!

Wiele osób miało wątpliwości,do jakiej serii dołączą Twyla,Catty i Gigi.
Amazon.ca zdradził nam,że będą się zaliczać do New Scaremester!
Dodatkowo... nie tylko one!:
 
Widzicie napis Invisi Billy? Będzie jednak jego lalka? To zbyt piękne,by było prawdziwe. 
Prawdopodobnie znów ,,robią sobie z nas jaja'',bo ponoć seria ma wyjść 1 kwietnia - w Prima Aprilis. 
Catty,Twyla i prawdopodobnie Gigi to będą ,,ekskluzywne towary'' w sklepach  Fisher Price.

Chcielibyście,by wieść o lalce Billy'ego okazała się prawdziwa? Myślicie,że znów sobie z nas żartują?





6 komentarzy:

  1. Słyszałam, że Garett nie przyznaje sie do lalki Catty itp że to podruby

    OdpowiedzUsuń
  2. O Billy'm wydaje mi się, że ja już chyba kiedyś pisałam, nie? Na fb gdzieś była "zapowiedź" Billy'ego i właśnie Catty, Gigi i Twyli chyba też... Tak mi się wydaje, nie pamiętam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fisher Price? To mnie przeraża xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak weszłam na amazon.ca i szukałam to była tam tylko Clawdeen i Jinafire New Scaremester... ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie! Znów nowe lalki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dajcie zbliżenia Catty NS. Prooosze <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)