poniedziałek, 13 stycznia 2014

,,Konkurs graficzny - Gimp'' - wyniki



Pora na ogłoszenie wyników ,,Konkursu Graficznego - GIMP''!
Na początku jury miało pewien problem z uzgodnieniem wyników, jednak w końcu doszło do kompromisu.
Zacznijmy od wyróżnienia.


A oto praca Nikki:


Praca jest ładna, jednak w konkursie wystąpiły lepsze. Nie znaczy to jednak, że masz zaprzestać swojej przygody w Gimpie - pracuj dalej, na pewno kiedyś dojdziesz do perfekcji! :)

III miejsce wędruje do... Natalii Vidal!


A oto jej grafika:


Praca jednogłośnie została wybrana na to miejsce. Jest w miarę estetyczna i zasługuje na to, aby się tutaj znaleźć :)

II miejsce nie wystąpiło bez sporów między jurorami, jednak należy ono do... Rochelle Love!


Oraz praca:


Może opiszę reakcje, jakie nastąpiły. Aleksa od początku chciała, abyś była na pierwszym miejscu, jednak na przeszkodzie stanęłam ja z Dylą.
Uważam, że praca jest ładna, jednak wykonanie... średnie. Widzę tutaj próbę stworzenia cieniowania w stylu, jak ja to nazywam, ''ludzkim''. Sam w sobie zamysł jest dobry, jednak poległaś na tym, że rozmazywałaś cienie byle jak, ponieważ widać mocne wychodzenie poza granice, zwłaszcza w obrębie butów. Dodatkowo proponowałabym mocniejsze kontury ;)

I w końcu I miejsce, które wędruje do... Agis213!


I zwycięska praca:


Przede wszystkim cieszę się, że nie tylko zrobiłaś świetną pracę, ale i estetyczną. Pomysł jest prosty, ale jednocześnie ciekawy. Jestem wprost szczęśliwa, że użyłaś tutaj zjawiska przezroczystości, które wygląda obłędnie. Jestem również zadowolona z włosów: są to jedne z niewielu, robionych za pomocą kilku warstw cieni. Według mnie zdecydowanie zasłużyłaś na to miejsce :)

Korzystając z okazji, chciałabym ogłosić, że Konkurs Rysunkowy zostaje przedłużony do 18 stycznia. Brakuje tylko jednej pracy do wymaganej liczby zgłoszeń, więc potwornie zachęcam do wzięcia udziału :)

Co sądzicie o wynikach?


9 komentarzy:

  1. Najbardziej przemawia do mnie drugie miejsce, a gdyby praca posiadałaby lepsze kontury od razu lepiej by to wyglądało. Reszta jest dla mnie zbyt prosta, jednak gratuluję wszystkim ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje śliczne prace !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki Konkurs Rysunkowy?

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko!!!! Jezu jak ja się cieszę!! :D Dziękuję, bardzo dziękuję ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki Konkurs Rysunkowy? Ktos wytlumaczy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza praca ładna, ale zwyczajna i do bólu przeciętna. Druga miała to coś, powinna być duuużo wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie! :D I gratulacje wszystikim ;3

    Nikki Black

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze miejsce powinno się Zamienić z drugim xD praca Rochelle była wg mnie lepsza c:

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)