poniedziałek, 13 stycznia 2014

Nowa forma butów

Pojawiła się jedna,nowa forma butów.
Prawdopodobnie będą przeznaczone dla Lagoony,
jednak ja myślę,że mogą należeć do jakiejś kotołaczki:

 

Sama forma jest dopracowana i dobrze się prezentuje.
Podoba mi się pomysł na umieszczenie na butach szkieletu ryby.
Pewnie będą one przemalowane na inny kolor,jednak pomarańczowy mógłby dla mnie zostać.
Jak już wcześniej zaznaczyłam, widzę jakąś z kotołaczek,biegających w tej parze. 
Najbardziej ,,malują'' mi się tu stopy Toralei.
Dla Lagoony też by były całkiem dobre,więc naprawdę nie wiem,kto je posiądzie i w jakiej serii wystąpią.

Podoba wam się ta forma butów? W jakich kolorach widzicie tą parę?
Jak myślicie,do kogo będą należeć?



10 komentarzy:

  1. Z czego są znane redaktorki ? zaczynamy !
    LORRAINE TORRES.
    znana z dobrych grafików i cudnych prac w gimpie, z bycia buntowniczką, uwielbia rude włosy z czego możemy wnioskować że ma włosy koloru brązowego albo ciemnego rudego. Ma własnego bloga gdzie pisze o swoich grafikach.

    DYLA THREVIVE.
    znana z bloga na którym ma okropny nagłówek zrobiony w programie paint, z przypadkowego bycia redaktorką na popularnym blogu, z bycia dziecinną (ma 11 lat) z bycia dziwaczką.

    ALEKSA DE NILE.
    znana z własnego bloga laleczki w aparacie, pisze na nim niesamowite opowiadania, robi historyjki komiksowe i ma na prawdę talent do sesji zdjęciowych :)

    To jest post ukochanej frankie. Mam nadzieję, że nie uznacie to za hejty z mojej strony czy coś w tym stylu. Po prostu uznałam, że powinnyście to zobaczyć. Kto pędzi na hejty? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam. Fałszem bije po oczach. Na moim blogu w moderowanych miałam komentarz,że blog jest beznadziejny,a teraz,że super? Fałszywiec, bosz XD I Lorr rudzielec? Poj*bało ją? XD Ja mam brązowo-rude włosy w ekipie ^_^

      Usuń
    2. A ja zrobiłam do tego posta ładny komentarz! :3

      Usuń
  2. A właśnie co do posta. Raczej wątpię by to były buty Blue. Przecież ona nie założyłaby ości! Wiecie jak kocha wszelakie zwierzątka. Dziwię się, że nie jest weganką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serii School's Out miała kolczyki w kształcie różowych szkieletów ryb ;)

      Usuń
  3. Ososbiście nie podobają mi się te buty :P Myślę że będą przeznaczone dla Lagoony.

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chcę być upierdliwa, ale kiedy wyniki konkursu fotograficznego? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też nie mogę się doczekać kiedy będą wyniki

      Usuń
  5. Buty według mnie fajne i jakoś nie widzę ich w innym kolorze ;D
    MonsterMadzia

    OdpowiedzUsuń
  6. A może Catty NS?
    JVV

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)