poniedziałek, 6 stycznia 2014

Frankie i Jackson Picnic Casket

Niedawno znalazłam fotografię przedstawiającą, teoretycznie stary, dwupak z serii Picnic Casket. Jak dobrze pamiętacie, w tym ''zestawie'' znajdują się Frankie Stein oraz Jackson Jekyll.
Poniżej możecie ujrzeć ich w pudełku oraz (pierwszy raz) ich arty.


Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to to, że postacie świetnie się dopełniają, zwłaszcza kolorystyką.
U Frankie podoba mi się zestawienie bluzki ze spódniczką oraz ''wydzierającym'' się na pierwszy plan jaskrawym pasku. Kurtka/sweterek jednak wszystko psuje... Zdecydowanie postawiłabym na cytrynowy kolor, wtedy idealnie pasowałby do całości. Do butów nie mam jakichś szczególnych uwag, chociaż zmiana koloru obcasów przydałaby się.
Art Jacksona, w przeciwieństwie do jego lalki, bardzo mi się spodobał. Żółte pasmo włosów ciekawie wybija się nad całość dzięki odmiennemu uczesaniu. Do stroju nie mam żadnych zastrzeżeń; zarówno pasuje do ubioru Frankie, ale i samodzielnie wygląda naprawdę cudownie!
Raczej nie skusiłabym się na ten dwupak, jednak arty są naprawdę godne pochwały.

Jaka jest wasza opinia na temat graficznych wersji postaci?


12 komentarzy:

  1. Art Jacksona jakoś do niego nie pasuje. I cały czas nie rozumiem, jak można było tak zepsuć dwupak Frani i Jackusia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mmh2 pisało 5 osób, czy to znaczy że prawdopodobnie w roku 2014 będziecie szukać 4 osoby do zespołu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale dlaczego ? nie chciałybyście kogoś jeszcze?

      Usuń
    2. a gdyby ? istnieje taka szansa ?

      Usuń
    3. Jest zero szans na tą chwilę :)
      A, i na MMH2 pisały tylko 4 osoby. Odlicz sobie blogowego technika - 3. Idealnie.

      Usuń
    4. Ja pamiętam 4 nie licząc technICZKI, ale nevermind XD. Czyżby Dreamer zmieniła taktykę na "lepiej być miłą"? :3

      Usuń
  3. fajne laleczki, ale masz rację lorr, powinni zmienić kolor obcasów. pasowałyby cytrynowe albo niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Myslałam, że czas był dłuższy... wybacz, mój błąd ;)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)