niedziela, 1 czerwca 2014

Życzenia

Witam Was wszystkich w tym niesamowitym dniu,który już powoli dobiega końca. 
Mówię tutaj oczywiście o Dniu Dziecka. W imieniu całej ekipy,chciałabym wam złożyć najserdeczniejsze życzenia, aby wam się w życiu powiodło, dużo szczęścia, wielu dobrych przyjaciół, wymarzonych zabawek i wszystkiego innego, co jeszcze byłoby wam potrzebne. Nie zapomnijmy,że choć będziemy już dorośli,zawsze będziemy dziećmi dla naszych rodziców :)
Mam nadzieję,że ten dzień minął wam bardzo dobrze i uczciliście 
go należycie oraz bawiliście się przednio na rozmaitych atrakcjach w waszej miejscowości.


Jak wam minął ten dzień? Co dostaliście?


6 komentarzy:

  1. Dziękuję i nawzajem ^^ u mnie pojawiła się Cleo z Black Carped oficjalnie i Maddie oraz Raven nie oficjalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co ci chodzi z tym oficjalnie i nie oficjalnie?

      Usuń
    2. Że Cleo dokładnie w dzień dziecka i oficjalnie jako prezent dnio dzieckowy, a everki przed dniem dziecka i niby sama kupowałam ale rodzice wyłożyli ;)

      Usuń
  2. Dostałam książkę przyrodniczą, płytę Shakiry, słodycze i 100zł do skarbonki (zbieram na mp4)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam koszulkę z kotem przebranym za Audrey Hebphurn, zeszyt do rysunku i dwie mangi: ,,Madoka Magica" i ,,Alicja w Krainie Serc" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam piłkę do nogi, kalendarz z kotkami i pieskami,słodycze, oraz najważniejsze: bilety na film VIOLETTA:KONCERT w kinach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)