poniedziałek, 23 czerwca 2014

Ubieranka Rochelle

Zgodnie z zapowiedziami,pojawiła się już ubieranka Rochelle Zombie Shake.
Gdybyście chcieli w nią zagrać - oto link. Tradycyjnie mam dla was też screeny:

 

Miłym zaskoczeniem było to,że w tle usłyszałam piosenkę ,,Zombie Shake'' z odcinka o tej samej nazwie.
Na tym jednak moje pochwały się kończą,bo ubieranka jest średnia. Rochelle ma dość kiepską szafę,nie ma tam zbyt dużo fajnych ubrań. Wielkim minusem było ,,odkolorowanie'' sukienek SCOF i Basic. Za dużo tu białych ciuchów! Do tego jest mały błąd z obuwiem startowym. W ZS, upiorka ma na sobie czarne buty,nie fioletowe. Do tego zrobili Rochelle zbyt jasne cienie. Osobiście,gra niezbyt mi się spodobała.

Podoba wam się ta ubieranka? Zagracie?



4 komentarze:

  1. Moim zdaniem to tlo jest oblesnie, w sensie tej ubieranki

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi, przeciwnie do Anonimka, tło upiornie się spodobało! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mowie o muzyce tylko o tle ubieranki

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)