wtorek, 3 czerwca 2014

Reszta zdjęć pokazowych

Przed chwilą znalazłam jeszcze więcej zdjęć pokazowych. 
Doszło jedno zdjęcie Bonity, kilka Avea'i, jedno Sireny i jedno Neighthana.
Zacznijmy może od tej hybrydy,która była w poprzednim poście. Tym razem pokazano jej buty:
 
Szczerze mówiąc nie przepadam za obuwiem Bonity. Jest dla mnie zbyt udziwnione ;x
Co do oświetlenia i scenografii - mistrzowsko :)

Kolejne zdjęcie to również buty. Tym razem Neighthana:
 
Jego para jest naprawdę fajna. Podoba mi się. Zmieniłabym jednak trochę kolorystykę. O wiele bardziej wolałabym,aby były czerwono-białe :) Zdjęcie tak jak we wszystkich przypadkach,jest cudowne. 
Te schody,to światło :3

Kolejne zdjęcie jest Sireny i pokazuje nam jej ogon:
 
Dolna warstwa przypomina mi jakby wodę w tym oświetleniu. Jakby upiorka ledwo wynurzyła się z wody i ociekała jej z ogona <3 Nie muszę już raczej mówić,że zdjęcie mi się bardzo podoba? :)
Ogon jest wykonany bardzo precyzyjnie, wszystko dopracowane w najmniejszym detalu.

Na koniec zostawiłam Avea'ę,która ma najwięcej zdjęć ze wszystkich hybryd w tym poście.
Najpierw obrazek... kopyt :P :
 
Nie wiem jak mam to opisać. 
Zdjęcie mi się podoba,ale nogi konia,jak nogi konia (w tym wypadku centaura). 
Podobają mi się jej nakładki (?). Są ładnie wykonane,mają dużo detali.

 
No i zdjęcie twarzy. Szczerze mówiąc na każdym zdjęciu, hybryda harpii i centaura wygląda inaczej.
Czasem jest mroczna,że aż straszy. Innym razem, tak jak tu - ,,słodko-słodka''. 
Światło tym razem niezbyt dobrze padło na twarz upiorki, trochę jej brwi zmieniło. Wiem,że Avea ma je cieniowane,ale na pewno nie aż tak fioletowe.

Podobają wam się te zdjęcia? Jaką hybrydę lubicie najbardziej?



4 komentarze:

  1. wierzycie w koniec Monster High ? znaczy.. byłam na wikii i czytałam o 'Freaky Fusion' i jak na razie nie widać, żeby Mattel miał w planach kolejny film.. "Następny: N/A" trochę się boję.. nie wiem co myśleć.. pomocy.. nie chcę końca MH :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj między filmami może być chwila przerwy. Pamiętam taki miesiąc,w którym praktycznie nic nie było do pisania,bo się chyba SCOF,czy inny film skończył. dadzą drugi, spk głowa :D

      Usuń
  2. N/A jest zawsze gdy nie wiadomo jaki jest następny film lub odcinek. Nie ma się co martwić :-P. Avea jest prześliczna, ale na tym zdjęciu nie wygląda zbyt dobrze.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)