piątek, 20 czerwca 2014

Zdjęcie promocyjne Coffin Bean

Pamiętacie Twylę,Venus i Robeccę CB? Były one już zapakowane.
Otóż ta upiorna grupka dorobiła się wspólnego zdjęcia promocyjnego!:
iplaydead:

sooo apparently these gorgeous dolls were spotted at toys r us! :o definitely getting venus
Zacznijmy może od Twyli. Od początku nie podobała mi się. Sądzę,że ma ona przemalowane buty NS.
Do tego w takim kolorze,który nie pasuje. Gdyby były ciemne lepiej by pasowały. Twyla ma śliczne ubranko. Szkoda,że przytłoczył ją ten makijaż. W sumie,podoba mi się, na zdjęciu ładnie to widać,ale w pudełku wyglądało to strasznie. Największym minusem jest fryzura. Biedną potworkę przytłoczyły te ciemne pasemka. Gdyby były jaśniejsze,założę się,że Twyla lepiej by się prezentowała.

W środku jest Robecca. Moim zdaniem to najładniejsza panna <3 Podoba mi się jej ubranie oraz niebywale delikatny makijaż. Na początku nie byłam do niej przekonana,jednak teraz bardzo mi się spodobała. Ślicznie jej jest w grzywce. Szkoda,że ma przemalowane buty z Fashion Pack'a,ale mimo to,mogłabym ją kupić.

Następna jest Venus. W pudełku wyglądała o wiele lepiej. Jej promo odsłoniło jej gorsze strony. Ma dość niekorzystną pozę. Mimo to,podoba mi się jej fryzura oraz sukienka. Buty są przemalowane z Basic.
Nie wiem tylko co to jest za szklanka. Wygląda okropnie.

Podobają wam się te lalki? Która najbardziej?


15 komentarzy:

  1. Jak pierwszy raz zobaczyłam Twylę to myślałam, że to Spectra ;___;

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie maja stare odlewy butow

    OdpowiedzUsuń
  3. Twyla na tym zdjęciu ma coś nie tak z nogami ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,to taka poza. Ona ma po prostu grubsze łydki,bo jest mniejsza. Do tego jak już mówiłam,fatalna poza.

      Usuń
  4. Jakbym dorwała Venus to od razu przemalowała bym jej usta! Sukienka Robeccy jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie w takich ustach jest IDEALNA!

      Usuń
  5. Venus ma cudną fryzurę i usta!!!
    I chcę od nich kubeczki dla moich Pullipowatych :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Robecca ma przemalowane buty z Fashion packu -.- Eh, ten leniwy Mattel XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Twyla i Venus mnie olśniwają. Robcia też jest świetnie zrobiona, ale nie lubię takiego retro. I mnie się ten make-up Twyl niezmiernie podoba *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie Twyla jest bardzo ładna, ale ma nudną pozę. Venus też śliczna, ale usta powinny mieć inny kolor. A Robecca... Istne cudo *o*

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  9. Aww muszę mieć Venus i Robecce :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Najładniejsza jest Venus, potem Twyla. Ale Robecca...TRAGEDIA

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)