wtorek, 24 czerwca 2014

Kolejne zdjęcia promocyjne

Pamiętacie może jeszcze Skelitę i Operettę z serii I ♥ Accessorize?
A może spodobała wam się najnowsza,szkolna para? 
Otóż dzięki tym zdjęciom,możecie lepiej przyjrzeć się detalom tych lalek. 

Właśnie dziś zostały one pokazane. Zacznijmy może od Skelity:
 
 
 
 
Ogólnie jestem zadowolona z tej lalki. Jest śliczna i nawet mogłabym ją kupić. Podoba mi się najbardziej jej makijaż. Uwielbiam tą upiorkę w krwisto czerwonej szmince *.* Fajne jest też to zdjęcie,na którym ma okulary. Pasują do niej. Wydaje mi się,że bez różowych pasm,byłoby trochę lepiej,ale teraz też jest jak najbardziej w porządku. Ten wianek mnie oczarował <3

Następna,z tej samej serii jest Operetta:
 
 
  
Oh! Kocham Operettę z tej serii! Jest cudowna w tym pastelowym fiolecie. Dobrze,że twórcy próbowali eksperymentować i zadziornej upiorce dano dość spokojny strój oraz kolorystykę. 
Jej przydymiony makijaż powala <3 Idealnie wpasuje się w całość. Jedyne,co mi się nie podoba,to ta paskudna,dodatkowa torebka. Uważam,że kompletnie tu nie pasuje. Ten odlew jest dobry na torbę sportową,a nie na torebkę.

Kolejne zdjęcia należą do nowej pary, Iris i Manny również mają parę fotografii:
 
 
 
 
 
 
 
Jakoś się do nich zniechęciłam ostatnio. Jak na postacie z tła przystało, mają bardzo mało detali.
Do tego wydaje mi się,że Iris ma jakiś taki za duży nos O.o Nie kupiłabym ich raczej. 

Podobają wam się te zdjęcia? Która lalka najbardziej wam się spodobała?


5 komentarzy:

  1. Przyrzekłam sobie kiedyś, że jak lalki MH, to tylko CAMy. Bo dwie lalki w cenie jednej i możliwość eksperymentowania. Ale zauroczyła mnie Skelita ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta dodatkowa torebka u operetty jest z serii gdzie ona ma w kropki sukienke jakas taneczna. Tylko jest przemalowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleksie chodzi ze ta paskudna to ta biala.ale ja sie nie zgadzam wole te biala niz fioletowa.

      Usuń
    2. Ja też wolę białą :P

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)