poniedziałek, 9 czerwca 2014

Ubieranka Casty!

Star Sue udostępniło już ubierankę Casty Fierce :) Oto >>LINK<< do gry. I tradycyjnie kilka screenów ode mnie. 




Powiem szczerze, że jeśli chodzi o wygląd postaci w wersji Star Sue to jestem pod wrażeniem. Rzadko kiedy twarze upiorek wychodzą im aż tak dobrze jak ta. Naprawdę dzięki temu powoli przekonuję się do tej postaci. Jeśli chodzi o ubrania to tu już trochę gorzej, bo bluzki niezbyt mi się podobają. Spodnie z resztą też. Za to fryzury i buty są świetne :)
Co sądzicie o grze? Graliście już?
~Pisała Kasia MH

2 komentarze:

  1. Grałam, fajna, ale bywały lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię grać w te ubieranki z ss ^^ ogólnie Casta mi się podoba, ostrzę na nią swoje kiełki :D

    Lajla Blue♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)