środa, 4 czerwca 2014

Fuzje FF w innej wersji

Na pudełkach oraz innych zdjęciach arty FF były tylko w formie filmowej, 3D. 
Teraz pojawiły się obrazki z wersją 2D. Możemy dzięki temu zobaczyć nowy art Cleolei,Lagoonafire, Clawvenus i Dracubeccy,jednak nie tylko fuzje dostały rysunkowe obrazki - Frankie z playsetu również!:
-Cleolei i Clawvenus
 
Szczerze mówiąc,żadna z tych tutaj mi się nie podoba. Obie mają straszne twarze. 
Cleolei ma zdecydowanie za duże oczy i dziwny nos. Clawvenus ma jakieś dziwne rzęsy O.o
Co prawda jej strój i fryzura wygląda o wiele lepiej niż u lalki, twarz jak była, tak jest okropna.
Fuzja Cleo i Toralei ma cudowne ubrania i uczesanie. Gdyby nie twarz,byłaby świetna :(

-Frankie,Clawvenus,Dracubecca i Lagoonafire
 
Clawvenus omówiłam już na poprzednim obrazku. Teraz zacznę może od Lagoonafire.
Ta fuzja dorobiła się świetnego artu. Ma on tą ,,Lagoonowatą słodkość'' i czarujące spojrzenie Jinafire <3
Podoba mi się tutaj fryzura i ubrania,jednak najbardziej jestem zachwycona twarzą upiorki.
Nad nią jest Dracubecca. Ona również ma świetny art! Jej oczy, ubrania i fryzura. Świetna :)
Ostatnia to Frankie. Podobają mi się jej włosy i ciuchy. Dobrze je zrobili. Wyszło to całkiem ciekawie.
Twarz jest trochę gorsza,ponieważ mimo ładnego makijażu,dodali za dużo piorunów,przez co upiorka wygląda jakby miała zmarszczki O.o Chodzi mi tu oczywiście o te,na czole. Ta pod okiem jest jak najbardziej dobra i pasuje tu,ale innych jest za dużo i w nieodpowiednim miejscu ;x

-Frankie
 
Pokazano też więcej artu Frankie. Cóż mogę jeszcze o niej powiedzieć? 
Zdanie utrzymuję,że świetnie zrobili jej te włosy <3 Jedynie te pioruny mi się nie podobają.

Podobają wam się te nowe arty? Który najbardziej?



3 komentarze:

  1. Te pioruny są właśnie świetne :O I Art Clawvenus jest cudowny, taki drapieżny *-* To moim zdaniem najbardziej udana fuzja istniejących już upiorek, pod niemal każdym względem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lagoonafire. Awww ( *-* )

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)