poniedziałek, 2 czerwca 2014

Ubieranka Casty oraz Ghoulii i Cleo

Nie tylko na ubierankę Cleo i Ghoulii przyjdzie nam czekać! Starsue.net dodało przed chwilą zapowiedź,że możemy się też spodziewać w bliskiej przyszłości gry z Castą!:


Nie bardzo się cieszę z tej ubieranki,ponieważ nowe postacie są zazwyczaj w 1 serii i SS daje im dość kiepskie dodatkowe ubrania. Myślę,że powinni z nią zaczekać,ale mam nadzieję,że wyjdzie im dobrze.

Obok niej mamy Cleo i Ghoulię,już w wersji ubierankowej.
Pojawiła się jeszcze zapowiedź,na której są tylko we 2:

Upiorki wyszły im całkiem nieźle. Podoba mi się to,że mają ciemniejsze kontury i ładnie wycieniowane ubrania. Jedyne o czym chyba zapomnieli,to oczy Cleo. Są za jasne oraz pozbawione cieni...
Poza tym,jakoś nie podoba mi się mina Ghoulii, chodzi tu o usta,które są jakoś tak inaczej zrobione, nowa technika nie trafiła w mój gust. Jestem tylko ciekawa,jak oni zrobią tą ubierankę.
W końcu to 2 postacie,nie jedna :) Dlatego czekam na nie z niecierpliwością.

Czekacie na te ubieranki? Na którą bardziej?


1 komentarz:

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)